Saarioinen Oy

Saarioinen tukee nuorten Your Move -suurtapahtumaa

Lehdistötiedote   •   Helmi 03, 2011 14:44 EET

Your Move -suurtapahtuma järjestetään 27.5.-1.6.2011 Helsingissä Olympiastadionin ympäristössä. Tapahtuma on innostanut monet merkittävät yritykset mukaan tukemaan nuorten liikuntaa. Your Move -tapahtuman pääyhteistyöyritykset ovat Kesko ja Saarioinen.

Tapahtuma on suunnattu 13–19-vuotiaille ja siitä vastaavat Nuori Suomi ja Suomen Liikunta ja Urheilu. Yli 100 nuoren joukko tekee töitä tapahtuman onnistumiseksi. Nuoren Suomen Your Move -tiimissä työskentelevistä 21 työntekijästä 16 on nuoria.  Urheilun lajiliitot ovat palkanneet 30 nuorta Your Move -työntekijää. Tapahtumalla on myös oma nuorten ryhmä, jossa ideoidaan ja työstetään tulevaa jättitapahtumaa. Kyseessä on kaikkien aikojen suurin nuorten järjestämä tapahtuma Suomessa.
Saarioinen huolehtii Your Moveen osallistuvien nuorten ruokailuista ja tarjoaa koululaisille upouuden Basket Run -kisan.

- Saarioinen haluaa olla mukana rakentamassa nuorten hyvää arkea, johon kuuluu keskeisesti kunnon ruoka ja riittävä liikunta. Your Moven monipuolinen tarjonta kokoaa yhteen valtavasti eri lajeista kiinnostuneita nuoria – ja kaikki heistä tarvitsevat ravitsevaa ruokaa, kertoo Saarioisten markkinointijohtaja Ritva Mäenpää.