Saarioinen Oy

Saarioisten jauhelihapizza 200 g - pakkausvirhe

Lehdistötiedote   •   Joulu 30, 2013 08:15 EET

Saarioisten Jauhelihapizzan valmistuksessa on tapahtunut pakkausvirhe. Tästä johtuen on mahdollista, että jauhelihapizzan pakkauksessa on tonnikalapizza. Näissä tapauksissa kalalle ja äyriäisille allergisten henkilöiden tulee välttää kyseisen pizzan syöntiä. Muille tuote on täysin turvallinen.

Virhe koskee ainoastaan pientä osaa jauhelihapizzapakkauksia, joissa on viimeinen käyttöpäivä 30.12.2013 ja erätunnus L3503. Pakkausvirhe ei koske tämän tuotteen muita valmistuseriä tai samana päivänä valmistettuja muita pizzoja.

Kuluttajapalveluun voi tarvittaessa olla yhteydessä arkisin kello 9–13, puh. 0800 - 78052.

Pahoittelemme virhettä.

Lisätiedot:
Anneli Hautaniemi, laatujohtaja, puh. (03) 244 7529, gsm 050 63165.

Saarioinen on kotimainen perheyritys ja yksi Suomen johtavista ruokataloista. Saarioinen toimii hyvän arjen puolesta tarjoamalla maistuvaa valmisruokaa, lihaa, lihavalmisteita ja säilyviä tuotteita päivän eri ruokailuhetkiin. Saarioinen on markkinajohtaja useilla toimialueillaan. Saarioisten liikevaihto vuonna 2012 oli 334,2 miljoonaa euroa ja sen palveluksessa oli keskimäärin 1 970 henkilöä. Saarioisilla on tehtaita Kangasalla, Valkeakoskella, Huittisissa ja Jyväskylässä sekä pääosin Baltian markkinoille tuotteita tekevä valmisruokatehdas Virossa. www.saarioinen.fi