Lamppuexpress.com

Säästä kymmeniä euroja vaihtamalla matalaenergialamppuihin

Lehdistötiedote   •   Syys 08, 2014 14:48 EEST

LapmorNu on nettikauppa, joka myy Philipsin lamppuja ja loistelamppuja koko Euroopassa. Olemme yksi Euroopan suurimpia Philipsin lamppumyyjiä. Koska teemme tiiviisti yhteistyötä Philipsin kanssa, voimme tarjota laadukkaita tuotteita edullisiin hintoihin. Toimimme Ruotsissa, Ranskassa, Saksassa, Hollannissa, Tanskassa, Suomessa, Englannissa, Puolassa, Espanjassa ja Italiassa. Toimitamme säästöenergialamppuja yksityishenkilöille ja yrityksille. Meillä on 2000 vaihtoehtoa tuotekuvastossamme.

Hehkulamput ovat hiljattain alkaneet poistua markkinoilta, nyt kun yhä useampi alkaa käyttää säästöenergialamppuja. Ennätyksellisen moni haluaa käyttää ympäristöystävällisiä vaihtoehtoja. Sen lisäksi, se on myös halvin vaihtoehto. Käytät vain 20-50% ennen käyttämästäsi energiasta, kun korvaat vanhat hehkulamppusi energiasäästävillä lampuilla. Näin helppoa on säästää rahaa!

Sinun kannattaa määritellä määrän tarvitsemiasi lamppuja optimoidaksesi kotisi valaistuksen. Ei ole hyvä liioitella valaistuksen kanssa iltaisin. Mitä parempi sijoitus lampuillasi on, sitä vähemmän valolähteitä tarvitset valaistaksesi huoneet. Meillä on pari LED-lamppuja, jotka ovat muotoiltu kestäviksi, jos haluat vaihtoehtoja pihavalaistukseen.

Meillä on myös blogi, jossa jaamme uutisia ja kiinnostavia, valolähteitä koskevia artikkeleita, jos olet kiinnostunut oppimaan enemmän. Olemme hyvin aktiivisia netissä ja teemme parhaamme käydäksemme keskustelun asiakkaidemme kanssa. Voit aina ottaa yhteyttä meihin, jos sinulla on kysymyksiä tai haluat vinkkejä miten voit järjestää valaistuksen parhaalla mahdollisella tavalla.

Ole hyvä ja mene lamppuexpress.com saadaksesi enemmän tietoa