Bureau Veritas

Saint-Gobain Rakennustuotteet Oy Gyproc:lle myönnettiin ISO 50001 -sertifikaatti

Lehdistötiedote   •   Maalis 23, 2012 09:36 EET

Saint-Gobain Rakennustuotteet Oy kuuluu kansainväliseen Saint-Gobain -konserniin, joka toimii viidellä toimialalla; tukkukauppa, rakennusmateriaalit, tasolasi, pakkaus sekä korkean suorituskyvyn omaavat erikoismateriaalit. Saint-Gobain toimii maailmanlaajuisesti yli 50 maassa.

Gyproc on osa Saint-Gobain Rakennustuotteet Oy:tä, joka tuottaa energiaa säästäviä, innovatiivisia ja turvallisia rakentamisen ratkaisuja. Gyproc toteuttaa kipsipohjaisia kevytrakentamisen ratkaisuja. Kipsipohjaisen kevytrakentamisen etuja ovat helppous, monipuoliset tilaratkaisut, muunneltavuus, ympäristöystävällisyys, paloturvallisuus ja hyvä sisäilma.

ISO 50001 standardi keskittyy organisaation energiatehokkuuden hallintaan ja sen lisäämiseen. Järjestelmä tarjoaa systemaattisen lähestymistavan energiankulutuksen tarkkailuun ja vähentämiseen. Se sopii kaikille organisaatioille toimialasta, organisaation koosta tai sijainnista riippumatta. Standardi julkaistiin vuonna 2011.

Gyproc:n energianhallintajärjestelmälle myönnettiin tammikuussa ISO 50001 sertifikaatti. Järjestelmän auditoi Bureau Veritas Certification, joka onnittelee asiakastaan sertifikaatin johdosta.

Bureau Veritas järjestää 19. huhtikuuta ISO 50001 energianhallintajärjestelmä –koulutuksen Rantasipi Airport Congress Centerissä, Vantaalla.

Bureau Veritas
Bureau Veritas -konserni perustettiin vuonna 1828, ja siitä lähtien yritys on määrätietoisesti kehittänyt vahvaa osaamistaan ja auttanut asiakkaitaan noudattamaan laatuun, terveyteen ja turvallisuuteen, ympäristöön ja yhteiskuntavastuuseen liittyviä vaatimuksia ja määräyksiä. Konsernin alueellisten ja paikallisten toimipisteiden verkosto hoitaa asiakasyhteyksiä ja tarjoaa kattavan valikoiman palveluja, joihin kuuluvat tarkastus, testaus,
arviointi, sertifiointi, laivaluokitus sekä tähän liittyvä tekninen tuki, koulutus ja ulkoistamispalvelu.
www.bureauveritas.fi