Samport

Samport Payment Services AB saa uuden omistajan

Lehdistötiedote   •   Syys 25, 2014 11:00 EEST

Cidron SuperPay AB (SuperPay) ostaa ruotsalaisen maksamisyrityksen Samport Payment Services AB:n (Samport). Tämän yrityskaupan ansiosta Samport pystyy laajentumaan voimakkaasti kansainvälisillä maksamismarkkinoilla.

Samport on viime vuosina  kasvanut nopeasti lähinnä tarjoamalla maksamisratkaisuja kuljetus- ja ravintola-alalle Pohjoismaissa. Yrityskauppa vahvistaa Samportin asemaa Pohjoismaissa ja tekee mahdolliseksi kansainvälisen kasvamisen.

- Strategiamme on päästä yhdeksi myymälöiden ja kumppanien johtavista maksamisratkaisujen toimittajista. SuperPay-kauppa vahvistaa pääomapohjaamme ja auttaa toteuttamaan tätä strategiaa nopeammin. Haluamme johtaa sekä maksamisratkaisujen että uusien palveluiden kehitystä. Toivottavasti asiakkaamme huomaavat tämän", Samportin toimitusjohtaja Mikael Hedlöf sanoo.

Nordic Capital Fond VIII:n (Nordic Capital) kokonaan omistama Cidron SuperPay AB keskittyy maksamisalalle tehtäviin investointeihin. Nordic Capital ja SuperPay antavat Samportin käyttöön pääomaa ja tukea alkavassa kehitys- sekä kasvuvaiheessa.

Yrityskauppa tehtiin 18.9.2014.

Lisätietoja antavat:

Mikael Hedlöf, toimitusjohtaja, Samport Payment Services AB

Puhelin: + 46 70 283 7628

Sähköposti: mikael.hedlof@samport.com

Samport lyhyesti

Samport on kehittänyt ja myynyt vuodesta 2003 lähtien korttimaksuratkaisuja ja päätetuotteita sekä pienille että suurille yrityksille. Erittäin turvallisten järjestelmien sekä asiakaslähtöisen ja käyttäjäystävällisen tekniikan ansiosta yritys on kasvanut yhdeksi pohjoismaisten markkinoiden johtavista korttimaksujärjestelmien toimittajista. Samportilla on 50 työntekijää ja yli 10 000 asiakasta ravintola-, myymälä-, kuljetus-, hotelli- ja verkkokauppa-alalla. Samportilla on toimistot Tukholmassa, Halmstadissa ja Oslossa. Lisätietoa on osoitteessa www.samport.com.