Dna

Samsung Galaxy Tabin saa nyt DNA Kaupoista - yritysasiakkaiden palvelut laajenevat

Lehdistötiedote   •   Loka 22, 2010 14:44 EEST

DNA on ottanut valikoimiinsa Samsung Galaxy Tabin, ja sen toimitukset alkavat tänään perjantaina. Samsung Galaxy Tab -tietokone tarjoaa muun muassa Google-yrityssovellusten joustavan käytön.

DNA on yhdistänyt palvelunsa ja Google-sovellukset helposti hankittavaksi ja käyttöönotettavaksi yritysratkaisuksi. Luotettavat verkkosovellukset sähköpostista tekstikäsittelyohjelmaan ovat nyt yritysten helposti käytettävissä.

- Samsung Galaxy Tab täydentää palveluitamme ja lisää tarjontaa yritysasiakkaille. Samsung Galaxy Tab toimii tablettitietokoneena hyvänä päätelaitteena myös erilaisia sisältöpalveluja ajatellen, DNA Kaupan toimitusjohtaja Sami Aavikko sanoo.

- Yritysasiakkaat arvostavat tutkimustemme mukaan hyvää palvelua ja hinta-laatu -suhdetta, joihin kaikkiin olemme myymälöissämme panostaneet. Kivijalkamyymälät ovat pienyritysten keskuudessa edelleen suosittuja tietoliikennepalvelujen ja -päätelaitteiden ostopaikkoja, Aavikko jatkaa.

Neljä viidestä pienyritysasiakkaasta arvostaa tietoliikenne- ja päätelaitteiden ostoissa etenkin myyjän asiantuntemusta ja tuttuutta. Tämä ilmenee DNA:n teettämästä tuoreesta tutkimuksesta*. Vetovoimaisina tekijöinä pidetään myös vähäistä jonotuksen tarvetta, nopeaa toimitusta sekä tuotteen huolto- ja tukipalvelujen saatavuutta. Tutkimuksen mukaan muita tärkeitä ostopaikan valintaan vaikuttavina kriteerejä olivat päätelaitteiden laajaa valikoima sekä kaiken tarvittavan löytyminen samasta paikasta yhdellä käyntikerralla. Myös ostopaikan läheistä sijaintia arvostetaan tutkimuksen vastaajien keskuudessa.

- Kyselyn vastaajien mielestä DNA Kauppaa kuvaavat keskimääräistä useammin sanat asiantunteva, edullinen ja hyvä palvelu. On hienoa, että olemme onnistuneet tavoitteessamme olla niin kuluttaja- ja kuin yritysasiakkaille mieluinen paikka hankkia tietoliikennetuotteita ja -palveluita, Aavikko kommentoi.

Hintavertailua tekevien vastaajien keskuudessa hinta oli tärkein ostopaikan valintakriteeri, mutta sen ohella ostopäätökseen vaikutti ratkaisevasti myös aiempi ostokokemus. Yli 90 prosenttia edelliseen ostokertaan tyytyväisistä pienyrityksistä ostaisi tutusta kauppapaikasta uudelleen.

DNA Kauppa on Suomen laajin matkapuhelimia myyvä myymäläketju, johon kuuluu 77 myymälää. Älypuhelinten kasvava suosio näkyy myös DNA kaupassa, jossa reilu kolmasosa myydyistä puhelimista on älypuhelimia.

Lisätietoja:
toimitusjohtaja Sami Aavikko, DNA Kauppa Oy, puh. 044 044 3069, sami.aavikko@dna.fi
DNA:n viestintä: puh. 044 044 8000, viestinta@dna.fi
Linkit: