Unibet Suomi

Sannin seksikkyys vie voittoon tanssikisassa

Lehdistötiedote   •   Heinä 04, 2009 18:52 EEST

Peliyhtiö Unibet uskoo entistä vahvemmin Kim Heroldin ja Sanni Siuruan Tanssii Tähtien Kanssa-kisan voittoon. Eilinen seksiä tihkunut esitys ja Siuruan rohkea asuvalinta pitävät parin visusti vedonlyöjien suosikkina, vaikka eilinen esitys ei tuomaristolta illan parhaita pisteitä kerännytkään.

– Muita valttikortteja meillä ei enää ole kuin Sannin seksikkyys. Nostetta on nyt saatu pusuilla ja pukuvalinnoilla, mutta jatkossa menestyminen vaatii vielä enemmän askeleiden täydellistä hallintaa, Kim Herold toteaa tämänhetkisestä asetelmasta.

Sunnuntain parhaat pisteet keränneet Rosa Meriläinen ja Sami Helenius ovat edelleen tiukasti Kimin ja Sannin kannoilla. Tiiviiseen kärkikolmikkoon nousivat tällä viikolla myös kansan suosikit Wilson Kirwa ja Susa Matson.

– Kilpailu alkaa käydä niin kovaksi, että yksittäistä pahinta vastustajaa ei oikein voi enää nimetä. Wilsonin ja Susan suosion kasvu on pakko hyväksyä ja ottaa kilpailun kannalta ihan tosissaan, Herold kertoo.

Listan häntäpään tilanne on viime päivinä muotoutunut hieman uuteen uskoon. Perää pitävät tällä hetkellä Pirkko Mannola ja Mika Jauhiainen.

Unibet vedonlyönti
Tanssii Tähtien Kanssa-kertoimet

Lisätietoja:
Liisa Matinvesi, p. +44 78416 73391, liisa.matinvesi@unibet.com

Unibet
Unibet on vuonna 1997 perustettu online-pelejä tarjoava NASDAQ OMX Nordic Exchange -pörssiin Tukholmassa listattu yhtiö. Unibet on yksi Euroopan suurimmista yksityisistä online-peliyhtiöistä. Se tarjoaa palveluita 20 kielellä osoitteessa
www.unibet.com. Tällä hetkellä Unibetillä on yli 3,1 miljoonaa asiakasta yli sadassa maassa. Unibet kuuluu jäsenenä Euroopan suurimpien rahapeli- ja vedonlyöntiyhteisöjen etujärjestöön (EGBA, European Gaming and Betting Association) ja RGA:han Iso-Britanniassa (Remote Gambling Association). Unibet on G4:n (Global Gaming Guidance Group) sertifioima.