Lehtiapaja Oy

Sanoma Magazines lehtien parhaimmisto Lehtiapajalta

Lehdistötiedote   •   Helmi 23, 2011 17:21 EET

Sanoma Magazines Finland on Suomen johtava aikakauslehtikustantaja ja markkinajohtaja naisten- ja perhelehdissä, lasten ja nuorten julkaisuissa sekä tietotekniikan kuluttajalehdissä. Yli neljäkymmentä aikakauslehteä tarjoavat laadukkaita lukuelämyksiä yli kolmelle miljoonalle suomalaiselle.

Sanoma Magazinen lehdet tilaat kätevän Lehtiapaja.fi -palvelun kautta ja saat myös edullisimmat tarjoukset. Valikoimista löytyvät naisten lehdet Cosmopolitanista ja Gloriasta Kodin kuvalehteen, Suureen Käsityölehteen ja pieniä prinsessoja kiinnostaviin tyttöjen lehtien valikoimiin asti. Pienten lasten äideille löytyy Vauva ja lapsille herkullinen Nalle Puh. Toki Sanoma Magazines -lehdistä löytyy myös miehille mielenkiintoisia lehtiä, samoin monen eri alan harrastajille.

Kätevimmin, ja parhaimmalla hinnalla, tilaat koko perheen lukulehdet lehtiapaja.fi:n kautta.

Suomen Lehtiapaja Oy on Helsingissä toimiva yritys, joka on erikoistunut lehtitilauspalveluihin. Lehtiapaja välittää tilauksia Suomeen ja ulkomaille, ja yrityksen kautta voi tilata noin 20 000 eri aikakauslehteä useilta eri kustantajilta. Vuonna 1998 perustettu Suomen Lehtiapaja Oy tarjoaa tilattavaksi useimpien kustantajien lehdet edullisesti ja joustavasti verkossa.