Epson Suomi

Satiininauhoilla tuotteisiin ripaus henkilökohtaisuutta

Lehdistötiedote   •   Touko 18, 2016 11:00 EEST

Äärimmäisen helppoa uusimmilla LabelWorks-kaseteilla

Epsonin tarratulostimien uudet satiininauhat tuovat kauppiaille ja hotelli- ja ravintola-alan yrityksille uudenlaisen mahdollisuuden persoonallisiin lahjoihin ja palveluihin: nauhoilla tuotteet voi personoida nopeasti ja helposti. Tämä on loistava keino vahvistaa asiakasuskollisuutta. Satiininauhoihin voi tulostaa esimerkiksi henkilön tai yrityksen nimen tai kiitosviestin. Käyttömahdollisuudet ovat laajat erilaisissa lahjoissa ja kampanjamateriaaleissa.

Epson Europen tuotepäällikkö Hervé Thevenin kertoo uusimmasta trendistä: ”Kansainväliset Coca-Colan ja Nutellan tapaiset brändit ovat alkaneet käyttää personointia vahvistaakseen tuotteidensa erottumista, ja tapa on havaittu toimivaksi. Nyt Epson tuo ensimmäisenä saman mahdollisuuden myös pienemmille yrityksille, esimerkiksi vähittäiskauppiaille ja erilaisia majoitus- ja kestityspalveluja tarjoaville yrityksille. Personointi onnistuu reaaliajassa joko liikkeessä tai tapahtumassa, esimerkiksi häissä tai juhlissa. Nauhoihin voi tulostaa vaikkapa asiakkaalle tarkoitetun viestin tai tuotemerkin nimen.”

Miten nauhoja tulostetaan? Tarvitaan vain Label Maker ‑tarratulostin sekä Satin Ribbon ‑kasetti, jota on tällä hetkellä saatavana 12 millimetrin levyisenä ja kahtena eri värinä: musta kullanvärisellä pohjalla ja kulta laivastonsinisellä pohjalla. Kesäkuussa 2016 tulee saataville kolme lisäväriä: musta taivaansinisellä pohjalla, musta vaaleanpunaisella pohjalla ja kulta punaisella pohjalla[1]. Epsonin mallistossa on erilaisiin tarpeisiin soveltuvia kannettavia ja pöydälle sijoitettavia tarratulostimia. Toimintaperiaate on kaikissa sama: lisätään nauha tarratulostimeen, kirjoitetaan haluttu teksti ja painetaan tulostuspainiketta.

Mitä etua personoinnista on? Kun asiakkaille annetaan heille räätälöityjä tuotteita tai lahjoja, hyödyt ovat moninaisia. Asiakkaalle tulee tunne, että hänet on otettu huomioon henkilökohtaisesti, mikä on omiaan lisäämään uskollisuutta brändiä tai tuotetta kohtaan. Kyse on nimenomaan lisäarvon luomisesta – sekä brändille tai tuotteelle että asiakkaalle.

Tarpeen mukaan käytettävät ratkaisut. Epson suosittelee Label Maker LW-400 ‑mallia yrityksille, jotka haluavat tulostaa tarroja ja nauhoja asiakaspalvelutiloissa. Tämä tapa sopii erinomaisesti tulostukseen tarvittaessa ja asiakkaan odottaessa. LW-1000P-malli soveltuu puolestaan muissa kuin asiakaspalvelutiloissa tapahtuvaan tulostukseen, jossa valmistetaan isompia eriä esimerkiksi tapahtumiin tai vähittäiskaupan tarpeisiin. Tällä mallilla isot erät syntyvät nopeammin ja tehokkaammin.

Epsonin Label Maker ‑tarratulostimet soveltuvat kaikenkokoisille yrityksille, jotka haluavat tarjota asiakkailleen ripauksen erikoispalvelua. Laitteita on käytössä kaikkialla Euroopassa vähittäiskauppaan, hotelli- ja ravintola-alaan sekä tapahtumien järjestämiseen erikoistuneissa yrityksissä. Tulostimien avulla viimeistellään esimerkiksi pakkauksia, rannekkeita, muistoesineitä ja juhlissa annettavia pikku lahjoja.

Toimittajalle

Tietoja Epsonista

Epson on kansainvälinen teknologian edelläkävijä, joka kehittää tuotteitaan ja ylittää asiakkaiden odotukset tulostuksen, visuaalisen viestinnän, elämänlaadun ja valmistuksen aloilla. Epsonin tuotevalikoimaan kuuluu muun muassa mustesuihkutulostimia, tulostusjärjestelmiä, 3LCD-projektoreita, teollisuusrobotteja, älylaseja ja tunnistusjärjestelmiä. Ratkaisut ovat pienikokoisia ja energiaa säästäviä, ja niissä käytetään erittäin tarkkaa teknologiaa.

Japanissa sijaitsevan Seiko Epson Corporationin johtama Epson-konserni koostuu eri puolilla maailmaa sijaitsevista 94 yrityksestä, joissa työskentelee lähes 70 000 työntekijää. Epsonilla ollaan ylpeitä yrityksen jatkuvasta panostuksesta paikallisiin yhteisöihin ja ympäristönsuojeluun.

www.global.epson.com

Tietoja Epson Europesta

Amsterdamissa sijaitseva Epson Europe B.V. on konsernin Euroopan, Lähi-idän, Venäjän ja Afrikan toimintojen päämaja. Epson Europe työllistää 1 700 henkilöä, ja sen myynti tilivuonna 2014 oli 1 551 miljoonaa euroa. http://www.epson.fi

Ympäristövisio 2050

[1] Jos vähimmäistilausmäärä on riittävä, Epson voi mahdollisesti toimittaa muitakin värejä ja myös yrityksen omia tunnusvärejä. Lisätietoja eri värien tilaamisesta saa Epsonin paikalliselta myyntiedustajalta.

Tietoja Epsonista

Epson on kansainvälinen innovaatioiden edelläkävijä, jonka tarjoamien tuotteiden valikoima ulottuu mustesuihkutulostimista ja -tulostusjärjestelmistä, 3LCD-projektoreista sekä teollisuusroboteista tunnistimiin ja muihin mikrolaitteisiin. Epsonin tavoitteena on ylittää asiakkaidensa odotukset luomalla pienikokoisia ja energiaa säästäviä tarkkuuslaitteita niin yritysten, kotikäyttäjien, kaupallisten toimijoiden kuin teollisuudenkin käyttöön.

Japanissa sijaitsevan Seiko Epson Corporationin johtama Epson-konserni koostuu eri puolilla maailmaa sijaitsevista 94 yrityksestä, joissa työskentelee yli 73 000 työntekijää. Epsonilla ollaan ylpeitä yrityksen jatkuvasta panostuksesta ympäristönsuojeluun ja paikallisiin yhteisöihin.

Tietoja Epson Europesta

Amsterdamissa sijaitseva Epson Europe B.V. on konsernin Euroopan, Lähi-idän, Venäjän ja Afrikan toimintojen päämaja. Epson Europe työllistää 1 700 henkilöä ja sen myynti tilivuonna 2013 oli 1 517 miljoonaa euroa

Ympäristövisio 2050