SMARTO Group

ShinewayTech julkisti uuden palmOTDR kuitututkasarjan

Lehdistötiedote   •   Marras 01, 2010 11:14 EET

palmOTDR on tarkoitettu valokuituverkkojen (LAN/WAN/FTTx) asennus- ja ylläpitoyrityksille, jotka tarvtsevat monipuolista mutta kuitenkin edullista kuitututkaa niin asennusten, palveluiden käyttöönoton testaukseen kuin myös huoltoon ja ylläpitoon.

palmOTDR painaa vain noin 1kg ja on erityisesti suunniteltu kenttäkäyttöön: 8 tunnin käyttöaika yhdellä latauksella, tallentaa 1.000 mittaustulosta (Bellcore-formaatti, tulosten siirto PC:lle USB-portin kautta), käynnistys (start-up) vain 5 sekuntia ja rakenteeltaan rugged (2m pudotustestattu, kestää likaa).

PalmOTDR tukee kaikkia aallonpituuksia ja kuitumuotoja:

• Yksimuoto (SM): 1310/1490/1550/1625nm, max. 45dB
  • Monimuoto (MM): 850/1300nm, 18/22dB
  • Lisäksi tiettyihin malleihin kuuluu myös näkyvän valon lähde (VFL).

palmOTDR mukana tulee myös Trace Manager -ohjelmisto, jonka avulla voidaan Windows-PC:llä analysoida, editoida ja tulostaa mittaustuloksia.

SMARTO Group on Jorvas Hitech Centerissä toimiva teknisten tuotteiden maahantuoja, joka toimittaa tuotteitaan Euroopan Unionin alueella. Tarjoamme asiakkaillemme mahdollisuuden tehdä tilaukset suoraan myös verkkokaupoistamme: www.smartoshop.com ja www.smartofiber.com. Yhteystiedot: SMARTO Group, Jorvas Hitech Center, 02420 JORVAS. Sähköposti: sales(at)smartogroup.com