SMARTO Group

ShinewayTech julkisti uuden tehomittapari-sarjan optisen häviön testaukseen

Lehdistötiedote   •   Marras 12, 2010 12:52 EET

OLT-50 - KAKSISUUNTAINEN OPTISEN HÄVIÖN TESTAUSSETIT (tehomittapari)

ShinewayTechin kaksisuuntaisen optisen häviön testaussetit (Optical Loss Test Set) suorittavat 2-suuntaisen häviömittauksen kahteen erisuuntaan yhtäaikaisesti ja ovat nopeimpia ja tarkimpia kenttämittareita, jotka ovat saatavissa markkinoilta. Nämä mittarit mittaavat myös absoluuttisen tehon tason ja ovat helppokäyttöisiä ja säilyttävät korkean stabiliteetin - lähteen uudelleen kytkettävyys < 0,05 dB.

OLT-50 on kustannustehokkain, nopein ja helppokäyttöisin 2-suuntainen tehomittapari/optisen häviön testaussetti markkinoilla. Mittari näyttää reaaliaikaisesti koko häviön kaksisuuntaisesti.

Ominaisuudet:

• Uudessa OLT-50 -sarjassa on USB-rajapinta ja uuden tekniikan InGaAs-havaitsin
  • Erittäin nopea ja helppokäyttöinen
  • Soveltuu FTTx/PON -testaukseen
  • Reaaliaikainen kahdensuuntainen automaattinen häviön näyttö 1-6:lle aallonpituudelle
  • Vakautetun laserin optiot 1310/1490/1550 nm
  • ORL-testaus
  • Automaattinen aallonpituuden tunnistus
  • PC-ohjelma tarkasteluun, PASS/FAIL-tieto ja raportointi
  • Iso muisti - 1000 mittaustulosta
  • 50 tunnin pattereiden käyttöaika
  • toimitetaan SC, ST, FC-liittimillä (myös muut liittimet optioina)