Unibet Suomi

Siirtyykö Zlatan Manuun?

Lehdistötiedote   •   Heinä 13, 2009 19:18 EEST

Ruotsalaisen huippupelaajan Zlatan Ibrahimovicin siirtymisestä Machester Unitedin riveihin on viime aikoina liikkunut huhuja. Peliyhtiö Unibet antaa siirrolle kertoimeksi 3,50.

Brittilehdissä on liikkunut viime aikoina huhuja, että tällä hetkellä Interiä edustava Zlatan Ibrahimovic olisi Machester Unitedin päävalmentaja Sir Alex Fergusonin kiikarissa. Huhuja kiihdyttää se, että Fergusonin pitäisi löytää kovan tason korvaaja Cristiano Ronaldolle, jonka siirrosta Real Madridiin ilmoitettiin kesäkuussa.

Koska Inter voi olla haluton luopumaan Italian Serie A:n vuoden pelaajaksikin valitusta Ibrahimovicista, hän jatkaa todennäköisimmin Interin riveissä. Unibet antaa kertoimeksi 1.25 sille, että huipputykki pelaa italialaisseurassa vielä syyskuussa.

Missä seurassa Zlatan pelaa 8. syyskuuta 2009?
Jalkapallo vedonlyönti

Muiden huippupelaajien siirtokertoimet löytyvät osoitteesta www.unibet.com.

Lisätietoja: Liisa Matinvesi, p. +44 78416 73391, liisa.matinvesi@unibet.com

Unibet on vuonna 1997 perustettu online-pelejä tarjoava NASDAQ OMX Nordic Exchange -pörssiin Tukholmassa listattu yhtiö. Unibet on yksi Euroopan suurimmista yksityisistä online-peliyhtiöistä. Se tarjoaa palveluita 20 kielellä osoitteessa www.unibet.com. Tällä hetkellä Unibetillä on yli 3,1 miljoonaa asiakasta yli sadassa maassa. Unibet kuuluu jäsenenä Euroopan suurimpien rahapeli- ja vedonlyöntiyhteisöjen etujärjestöön (EGBA, European Gaming and Betting Association) ja RGA:han Iso-Britanniassa (Remote Gambling Association). Unibet on G4:n (Global Gaming Guidance Group) sertifioima. Joulukuussa 2007 Unibet hankki omistukseensa Pohjoismaiden markkinoiden suurimman bingo-operaattorin Maria Holdingsin ja huhtikuussa 2008 Skandinavian suurimman toto-yhteisön, Travnetin.