Terveystalo

Sirpa Lohi on nimitetty yksikönjohtajaksi Rovaniemen Terveystaloon

Lehdistötiedote  •  2012-01-10 11:11 EET

Hallintotieteen maisteri Sirpa Lohi on nimitetty Terveystalo Rovaniemen yksikönjohtajaksi 1.1.2012 alkaen. Hän siirtyy Terveystaloon Keminjärveltä Sairaala Lapponian ylihoitajan tehtävästä.

Vuodenvaihteessa Rovaniemen Terveystalon tahtipuikkoon tarttunut Sirpa Lohi on pitkän linjan terveydenhuollon ammattilainen. Hän on tehnyt työuransa julkisessa terveydenhuollossa pääosin esimiestehtävissä.

- Haluan yhdessä ammattitaitoisen henkilökunnan kanssa kehittää toimivia terveydenhuollon palveluja. Suomen suurimpana terveyspalveluyrityksenä Terveystalo tarjoaa siihen loistavan mahdollisuuden, SirpaLohi kertoo.

- Uusi terveydenhuoltolaki on lisännyt asiakkaan valinnan mahdollisuuksia. Tulevaisuudessa terveyspalveluiden käyttäjien valta lisääntyy entisestään heidän valitessaan hoitopaikkansa itse. Tämä edellyttää korkealuokkaisia palveluja ja yhteistyötä alan toimijoilta. Uskon, että tämä yhteistyön kehityslinja tulee jatkumaan. Nykyaikaisen asiantuntijaorganisaation johtaminen on mielestäni palveleva tehtävä, jossa asiakas on pääroolissa.

Terveystalo Rovaniemi saa uuden, pysyvän vetäjän vuoden mittaisen tuumaustauon jälkeen. Yksikönjohtajan valintaa pitkitti Terveystalon organisaatiouudistus Pohjois-Suomessa, kun ODL Terveys Oy liittyi osaksi Terveystaloa. Toiminnan uudelleenjärjestelyjä tehtiin myös Rovaniemellä. Tänä aikana Rovaniemen yksikköä johti oman toimensa ohella vastaava työterveyslääkäri Vesa Turkia, joka nyt keskittyy lääkärin työhönsä.

- Sirpa Lohella on vakuuttavat näytöt henkilöstöjohtamisesta, vahvat yhteistyöverkostot Pohjois-Suomessa sekä halu kehittää palvelujamme. Olen iloinen, että hän liittyy joukkoomme, sanoo LasseKarjalainen, Terveystalon Pohjois-Suomen aluejohtaja.

Terveystalo Rovaniemi on Terveystalon valtakunnallisen lääkärikeskusverkoston pohjoisin toimipaikka. Se toimii uusissa ja viihtyisissä tiloissa keskellä kaupunkia. Alueensa suurimpana yksityisenä lääkärikeskuksena se tarjoaa asiakkailleen monipuoliset yleis- ja erikoislääkäripalvelut sekä korkeatasoiset kuvantamispalvelut.

Terveystalo on Suomen suurin terveyspalveluyritys. Yhtiö tarjoaa monipuolisia terveys-, työterveys-, sairaanhoito- ja tutkimuspalveluja lähes 150 toimipaikassa eri puolilla Suomea. Terveystalon asiakkaita ovat yksityishenkilöt, yritykset ja yhteisöt, vakuutusyhtiöt sekä julkinen sektori. Terveystalo työllistää valtakunnallisesti lähes 5000 terveydenhuollon ammattilaista. www.terveystalo.com

Lisätietoja:
Sirpa Lohi, yksikönjohtaja, Terveystalo Rovaniemi, sirpa.lohi@terveystalo.com, puh.             044 2138 138

Lasse Karjalainen, Pohjois-Suomen aluejohtaja, Terveystalo, lasse.karjalainen@terveystalo.com, puh.            030 63 38440

You haven't completed the steps for your Hosted Newsroom