Roltrade Oy

Sisustuselementiksi kevyttakka Panorama-ikkuna antaa tulen näkyä kolmeen suuntaan

Lehdistötiedote   •   Loka 14, 2010 13:03 EEST

Designtakkavalmistaja Rais on uudistanut takkamallistonsa. Uusi tulokas on kevyttakka RAIS Q20, jonka suuren, kolmisivuisen tuplalasitteisen panorama-ikkunan ansiosta voi takkatulesta nauttia kaikista suunnista. Teknisesti kehittyneen kevyttakan yksinkertaisen puhtaat linjat hämäävät ovelasti katsojaa ovettomalla olemuksellaan. Kevyttakka on takka, joka ei vaadi lattiarakenteiden vahvistamista. Takka on siis helppo asentaa, se sopii julkisiin tiloihin ja koteihin.

Ympäristöystävällistä uutta tekniikkaa

RAIS Q20 sopii tulisijaksi ja tunnelmanluojaksi julkisiin tiloihin ja koteihin, joissa arvostetaan korkeaa laatua ja muotoilua. Takka hyödyntää palojärjestelmää, joka säilyttää isot ikkunat puhtaina. Se voidaan myös yhdistää ilmajärjestelmään, joka ottaa paloilman ulkoa.

Tämän lisäksi takka voidaan asentaa pyörivälle alustalle, jolloin sitä voidaan kääntää 360 astetta. RAIS Q20 täyttää kaikki uudet ympäristövaatimukset ja siinä on hyvin korkea palamistehokkuus.

Oy Roltrade Ab on jo 25 vuoden ajan tuonut maahan kansainvälisen designin huipputuotteita suomalaiseen sisustamiseen. Ammattilaisten arvostamat tuotteet sopivat niin yksityiskotien kuin julkisten tilojenkin sisustamiseen. Suurimmat tuoteryhmät ovat kevyttakat sekä ulkoterassi- ja puutarhakalusteet. Jälleenmyyntiverkosto kattaa koko maan. Roltraden tuotteita löytää varsinkin suurten kaupunkien design-kalustamisen erikoisliikkeistä. Roltraden design-takkoja edustavat takkojen erikoisliikkeet kautta maan.