Betsafe

Sketsihahmokisan yllätyskäänne: Karim Z. Yskowicz vie voiton

Lehdistötiedote   •   Helmi 05, 2013 10:47 EET

Viihdeohjelma Putouksen huippusuosittu Vuoden sketsihahmo -kilpailu lähestyy vähitellen huipennustaan, ja vedonlyöntiyhtiö Betsafe on loppukuhinassa mukana voittaja- sekä putoajakertoimien muodossa. Betsafe ennustaa kilpailuun todellista yllätyskäännettä: Karim Z. Yskowicz syrjäyttää kilpailun ennakkosuosikit haastajiksi ja nappaa kilpailun ykkössijan itselleen.

Sanna-Raipe Helminen ja Samppa Linna ovat kertoimien perusteella aivan iskuetäisyydellä, mutta Veli Sikiön peli näyttää olevan pelattu. Sisko Sikiön rakas veli on Betsafen näkemyksen mukaan kilpailun selkeä seuraava putoaja.

Karim Z. Yskowiczin vankka nousu ei tule yllätyksenä iGaming-asiantuntija Juha Kvistille. "Suomalaisten muijien nimeen vannova Karim Z. Yskowicz osaa ottaa kansansa haltuun. Sanna-Raipe Helmisen juttuvarasto alkaa olla ehtymässä, joten Ilves-fanin voittajakerroin muuttunee vähitellen suuremmaksi. Läpändeeroksessaan idän ja lännen välillä liikkuvaa ja varsin arvaamatonta Samppa Linnaa voidaan edelleen pitää varteenotettavana haastajana, mutta uskon, että Jari Sarasvuon tanssiopein kisassa hiipivä Karim kruunataan lopulta ykköseksi", Kvist pohtii.

Putous, Vuoden sketsihahmo -kilpailu - tämänhetkiset kertoimet:

Voittaja:

Karim Z. Yskowicz 2,25

Sanna-Raipe Helminen 2,50

Samppa Linna 3,20

Veli Sikiö 10,00

Seuraava putoaja:

Veli Sikiö 1,15

Samppa Linna 4,50

Sanna-Raipe Helminen 7,75

Karim Z. Yskowicz 8,50

Lisätietoja antaa iGaming-asiantuntija Juha Kvist: juha.kvist@betssongroup.com

Betsafe on tänä päivänä yksi maailman johtavista peliyhtiöistä. Asiakkaita on yli 500 000 ja he ovat yli 100 eri maasta. Tammikuun 2006 virallisen aloituksen jälkeen yhtiöstä on tullut nopeasti yksi luotettavimmista yhtiöistä pelialalla.