NilsonGroup

Skopunkten avaa nyt ensimmäisen myymälänsä Suomessa

Lehdistötiedote   •   Syys 19, 2011 17:00 EEST

Skopunkten avaa ensimmäisen myymälänsä Suomessa torstaina 22. syyskuuta Tampereella. Myymälä sijaitsee vilkkaassa Koskikeskuksessa aivan kaupungin sydämessä. Myymälä on Skopunktenin järjestyksessään 59. Pohjoismaissa. Neljänsadan neliömetrin myymälä tarjoaa kenkiä sille laajalle asiakaskunnalle, jonka mielestä hinta on tärkeä asia, mutta niin on myös muodikkuus. Myymälässä on tarjolla Skopunktenin edulliset naisten-, miesten- ja lastenvalikoimat. Myymälän henkilökunnan muodostavat kuusi myyjää ja myymäläpäällikkö.

– Haaparannan-myymälämme on menestynyt erittäin hyvin, ja siellä 65–70 prosenttia asiakkaista on suomalaisia. Olemmekin onnistuneet muodostamaan varsin selvän kuvan siitä, mitä suomalaiset haluavat, kertoo Skopunktenin Suomen maajohtaja Susanne Gamvik.

Torstain avajaisissa on monia houkuttelevia avajaistarjouksia. Lisäksi Skopunktenilla on tarjous, joka koskee koko valikoimaa ympäri vuoden.

”Valitse 2 edullisin pari puoleen hintaan” tai ”Valitse 3 edullisin pari kaupan päälle”

Lähiaikoina avataan lisää Skopunkten-myymälöitä. Seuraavien avajaisten aika on jo 29. syyskuuta. Skopunkten avaa silloin ovensa Myyrmannin ostoskeskuksessa Vantaalla. Kolmas myymälä Suomessa avataan 13. lokakuuta, tällä kertaa Turun keskustassa.

– Mielestämme Skopunktenin konsepti soveltuu erinomaisesti Suomen markkinoille. Tilaa on ehdottomasti, sillä vastaavaa konseptia ei tällä hetkellä ole vakiintuneena Suomessa, sanoo Skopunktenin Suomen maajohtaja Susanne Gamvik.

Lisätietoja antavat:
Susanne Gamvik, maajohtaja, Skopunkten Suomi.
Sähköposti: susanne.gamvik@nilsongroup.com
Puhelin: +46 701646531

NilsonGroup on liikemerkeillään DinSko, Nilson Shoes, Skopunkten, Jerns ja Radical Sports kenkäalan johtava vähittäiskauppayritys Ruotsissa. Sillä on kenkämyymälöitä Ruotsin lisäksi Suomessa, Norjassa ja Tanskassa. Konsernin pääkonttori, jossa hallinnoidaan yhteisesti kaikkia eri konsepteja, sijaitsee Ruotsin Varbergissa. Konsernilla on Kaukoidän osto- ja tuotekehitystoimistot Kiinassa ja Vietnamissa.