Bluebaum Oy

Skullcandyn klassikkosankakuuloke Lowrider uudistuu

Lehdistötiedote   •   Touko 20, 2014 17:04 EEST

Skullcandyn klassikkosankakuuloke Lowrider uudistuu

Maailman johtava lifestyle kuulokevalmistaja Skullcandyn tuo markkinoille uuden version suosituimmasta sankamallistaan, Lowrider:ista. Uudessa mallissa on säilytetty suosittu kokoontaittuva rakenne sekä DJ -tyyppiset, sivulle kääntyvät kuulokeosat. Uutta ovat vahvistettu rakenne, irroitettava kuulokejohto sekä ulkoinen design ja trendin mukaiset värit.

Myyntiin toukokuussa

Uusi Skullcandy Lowrider tulee myyntiin toukokuussa hyvin varustetuissa urheiluliikkeissä, kulutuselektroniikka- ja päivittäistavaramyymälöissä ja sen suositushinta on 44,95 euroa.

www.skullcandy.com

Bluebaum Oy

Erik Motelay – 0400 42 27 55   Pekka Hämäläinen – 050 517 18 30

sähköposti: erik@bluebaum.com  sähköposti: pekka@bluebaum.com

Bluebaum Oy on vuonna 2006 perustettu yritys, joka toimii uusien innovatiivisten kuluttajatuotteiden maahantuojana ja jakelijana.

Valikoimme ja markkinoimme ammattitaidolla lifestyle, audio- ja ICT -alan kärkituotteita ja niihin liittyviä lisälaitteita Suomessa ja Baltiassa.

Bluebaum edustaa mm. seuraavia valmistajia: Skullcandy, Knomo, ZAGG, C6, Withings, NetAtmo, Wahoo...