Unibet Suomi

Sofi Oksanen tuo Pohjoismaiden neuvoston kirjallisuuspalkinnon Suomeen

Lehdistötiedote   •   Joulu 15, 2009 18:47 EET

Sofi Oksanen lisäksi Suomen ehdokkaana kirjallisuuspalkinnon saajaksi on Monika Fagerholm romaanistaan Säihkenäyttämö. Unibet uskoo suomalaismenestykseen ja antaa Oksaselle kertoimen 5,00 ja Fagerholmille kertoimen 6,50.

Ehdolla Pohjoismaiden neuvoston kirjallisuuspalkinnon saajaksi on 11 kaunokirjallista teosta Pohjoismaista. Palkinnon saaja julkistetaan maaliskuussa ja 47 000 euron palkinto luovutetaan Reykjavikissa lokakuussa.

Vuoden 2009 kirjallisuuspalkinnon sai norjalainen kirjailija Per Petterson teoksestaan ”Jeg forbanner tidens elv”.

Kuka voittaa Pohjoismaiden neuvoston kirjallisuuspalkinnon?
Oksanen, Sofi 5,00
Fagerholm, Monika 6,50
Bragi, Steinar 6,50

Näytä kaikki Pohjoismaiden neuvoston kirjallisuuspalkinnon kertoimet!

Unibet vedonlyönti

Lisätietoja: Liisa Matinvesi, p. +44 78416 73391, liisa.matinvesi@unibet.com

Unibet
Unibet on vuonna 1997 perustettu online-pelejä tarjoava NASDAQ OMX Nordic Exchange -pörssiin Tukholmassa listattu yhtiö. Unibet on yksi Euroopan suurimmista yksityisistä online-peliyhtiöistä. Se tarjoaa palveluita 20 kielellä osoitteessa www.unibet.com. Tällä hetkellä Unibetillä on yli 3,3 miljoonaa asiakasta yli sadassa maassa. Unibet kuuluu jäsenenä Euroopan suurimpien rahapeli- ja vedonlyöntiyhteisöjen etujärjestöön (EGBA, European Gaming and Betting Association) ja RGA:han Iso-Britanniassa (Remote Gambling Association). Unibet on G4:n (Global Gaming Guidance Group) sertifioima.