Mehiläinen

Sosiaali- ja terveyspalveluita tarjoavassa Mehiläisessä nimitysuutisia

Lehdistötiedote   •   Helmi 17, 2010 16:17 EET

Mehiläisen valtakunnalliseen palveluverkostoon yksityisrahoitteisissa terveyspalveluissa kuuluu yhteensä 20 lääkärikeskusta, palveluverkostoa täydentävät työterveysasemat ja 8 sairaalaa. Julkisrahoitteisilla markkinoilla Mehiläinen-konserniin kuuluu tällä hetkellä 3 vanhusten hoivakotia, 9 lastensuojeluyksikköä, 5 mielenterveyskuntoutuksen yksikköä.

Mehiläinen Kuntapalveluissa on sektorijohtajiksi nimitetty Markus Jussila, Petri Kokkonen ja Pirjo Surenkin.

KTM Markus Jussila siirtyi Visualweb Oy:stä Mehiläiseen vastaamaan lastensuojelu-palveluista. DI Petri Kokkosen vastuualueena Mehiläisessä on asumispalvelut (vanhuksille ja mielenterveyskuntoutujille). Kokkonen on toiminut aiemmin Nokian eri yksiköissä.

Mehiläisen Kuntapalveluiden henkilöstövuokrauksen sektorijohtajana on työnsä aloittanut EMBA, sairaanhoitaja Pirjo Surenkin. Surenkin on työskennellyt aiemmin Mediverkko Oy:ssä.

Mehiläinen-konserni on tunnetuin ja arvostetuin yksityinen terveydenhuolto- ja sosiaalipalvelujen tuottaja Suomessa. Mehiläisen valtakunnallinen palveluverkosto tarjoaa monipuoliset sosiaali- ja terveyspalvelut yksityis-, yritys- ja kunta-asiakkaille. Mehiläinen Kuntapalveluilla on yhdeksän lastensuojelun sijaishuolloin palveluita tarjoavaa palveluyksikköä, joista useat toimivat Leivoyhtiöt-yritysnimen alla. Vuonna 1909 perustetussa Mehiläisessä työskentelee yli 1800 henkilöä ja 1900 ammatinharjoittajalääkäriä. Mehiläinen-konsernin liikevaihto vuonna 2008 oli 136 miljoonaa euroa. Mehiläinen kuuluu pohjoismaiseen Ambea-konserniin, joka on yksi Euroopan merkittävimmistä terveys- ja hoivapalveluiden tarjoajista.
www.mehilainen.fi