Stadium.fi

Stadium jakaa 10 000 paria jalkapallokenkiä Etelä-Afrikassa

Lehdistötiedote   •   Syys 03, 2010 14:05 EEST

10 000 paria jalkapallokenkiä kahteen Star for Life -järjestön kouluun Hluhluwessa Richards Bayn pohjoispuolella Etelä-Afrikan KwaZulu-Natal-provinssissa – tämä on kaikissa Stadium-myymälöissä tämän vuoden maaliskuusta toukokuuhun käynnissä olleen keräyskampanjan lopputulos.

14 henkilöä matkustaa tiistaina 31. elokuuta Stadiumin mukana paikan päälle jakamaan jalkapallokenkiä. Kaikki käytetyt jalkapallokengät lahjoittaneet henkilöt saivat alennuksen uusista jalkapallokengistä ja osallistuivat lisäksi automaattisesti arvontaan, jonka palkintona oli matka.

- Meille matka on tapa seurata kenkiä luovutuspisteiden kenkälaatikoista koululaisille paikan päälle Etelä-Afrikkaan. Se on upea mahdollisuus. Tuntuu hyvältä, kun voi edistää aktiivista elämää tällä tavalla. Tämä käy hyvin yhteen missiomme kanssa, Stadiumin markkinointijohtaja Lars-Johan Strand sanoo.

Keräys toteutettiin yhteistyössä Star for Life -järjestön kanssa. Järjestön tekemän työn tarkoituksena on parantaa Etelä-Afrikan lasten ja nuorten elämää, tiedottaa HIV:stä/AIDSista sekä herättää lapsissa ja nuorissa toivoa ja uskoa tulevaisuuteen. Matkalla mukana olevat henkilöt tapaavat paikan päällä nuoret, jotka ovat 14-vuotiaita ja sitä vanhempia. Kenkien jakamisen lisäksi matka sisältää jalkapallo-ottelun koululaisia vastaan, safariretken ja vierailun koululaisten kotikylään.
Seuraa sinäkin matkaa! www.facebook.com/stadium.sverige

Lisätietoja ja kuvamateriaalia: Petra Sjöstrand, +46 (0) 709 53 47 60, petra.sjostrand@stadium.se