Steeri Oy

Steeri auttaa saamaan hyödyt irti CRM-järjestelmästä ja asiakkuuksista

Lehdistötiedote   •   Tammi 27, 2014 18:06 EET

Steeri panostaa CRM-potentiaalin tehokkaaseen hyödyntämiseen – uusi Customer Success –tiimi auttaa muuttamaan asiakasdatan mitattavaksi asiakastietämykseksi.

Steeri perusti syksyllä 2013 uuden Customer Success -tiimin, joka auttaa asiakkaita saamaan täyden hyödyn CRM-potentiaalistaan. ”Yllättävän usein tulee vastaan asiakkaita, jotka ovat panostaneet CRM-järjestelmään ja -toimintoihin, mutta ratkaisut ovat syystä tai toisesta jääneet optimaalisesti hyödyntämättä liiketoimintaprosesseissa. Tähän me haluamme puuttua ja tukea asiakkaitamme saamaan asiakastiedon hallintansa parhaalle mahdolliselle tasolle. Mielenkiintoinen tavoite on muuttaa asiakasdata mitattavaksi asiakastietämykseksi.”, kertoo Customer Success -tiimin vetäjä Mikko Tolonen. Muut tiimin jäsenet ovat seniorikonsultit Lauri Leppäaho ja Tapani Parviainen. Kolmikolla on pitkä historia asiakastiedon hyödyntämisessä: kokemusta alalta tiimillä on yhteensä yli 60 vuotta. Lauri Leppäaho on ollut mukana CRM-projekteissa siitä saakka kuin koko CRM-ajattelu saapui Suomeen. ”Lauri on toiminut arkkitehtinä useissa merkittävissä CRM-projekteissa lukuisilla toimialoilla. Jokaisen liiketoiminta-alan CRM on uniikki tapauksensa. Me pystymme peilaamaan asiakkaamme tilannetta lukuisiin tapauksiin, löytämään parhaat käytännöt ja luomaan kokonaan uutta”, Tolonen sanoo.

Customer Success -tiimin rooli on osa Steeri Oy:n kasvustrategiaa. ”Steeri Oy on täyden palvelun asiakastiedon hallinnan talo. Näimme asiakaspinnassa selvän tarpeen jo hankittujen CRM-järjestelmien tehokkaampaan hyödyntämiseen. Rahallisia panostuksia tarkastellaan hyvin kriittisesti. Haluamme Customer Success –tiimin palveluilla varmistaa, että asiakkaidemme CRM-ratkaisut todella palvelevat liiketoiminnalle asetettuja tavoitteita”, kertoo Steeri Oy:n toimitusjohtaja Terho Norja.

Lisätietoja:

Terho Norja

Steeri Oy

GSM: +358 50 403 3395

sähköposti: terho.norja@steeri.fi

Steeri Oy on asiakaslähtöisen liiketoiminnan kehittämisen kumppani. Olemme vahvasti kasvava ja uudistuva asiakasjohtamisen ja -hallinnan teknologiaratkaisuja kehittävä organisaatio. Olemme aidosti innostuneita ratkaisemaan asiakkaidemme myynnin ja markkinoinnin haasteita ja tarjoamaan asiakaskommunikaation moderneja mahdollisuuksia. Steeriläiset ovat suunnitelleet, toteuttaneet ja jalkauttaneet vuodesta 1999 saakka kokonaisvaltaisia ja modulaarisia suhdehallinnan teknologiaratkaisuja. www.steeri.fi