Steeri Oy

Steeri kasvaa ja rekrytoi CRM-alan ammattilaisia

Lehdistötiedote   •   Joulu 18, 2013 08:30 EET

Asiakastiedon hallinnan ratkaisuihin erikoistunut Steeri Oy jatkaa vahvaa kasvua. Yritys on rekrytoinut vuoden 2013 aikana liki 20 CRM-alan ammattilaista. Nykyinen henkilöstömäärä on yli 80. ”Tällä hetkellä etsimme integraatio- ja järjestelmäkehitysosaajia”, kertoo Steeri Oy:n toimitusjohtaja Terho Norja. Norja näkee Steerin tulevaisuuden valoisana. Asiakkaiden ostokäyttäytyminen on taantuman aikana muuttunut, mikä asettaa yrityksille voimakkaita paineita ottaa asiakastietonsa paremmin haltuun. ”Markkinointiviestit ja myyntiponnistelut on pystyttävä kohdentamaan entistä tarkemmin. Tämä heijastuu järjestelmätarpeisiin: CRM, asiakasanalytiikka ja markkinoinnin automaatio auttavat yrityksiä markkinaosuustaistelussa”, Norja sanoo.

Steeri on täyden palvelun asiakastiedon hallinnan talo. ”Strateginen valintamme on toimia järjestelmäriippumattomasti. Haluamme aidosti tarjota asiakkaallemme ratkaisun, joka vastaa liiketoiminnan tarpeisiin.”, Norja linjaa. Steerillä on merkittävä ja taitava toteuttajatiimi sekä Oracle Siebel että Salesforce.com –ratkaisuille. Steeri nojaa vahvasti myös omaan tuotekehitykseen. ”iSteer-tuoteperheemme on luotu asiakkaiden tarpeista tuottamaan lisää arvoa CRM-ratkaisussa asuvasta asiakastiedosta.”,  kuvaa Norja. ”Asiakkaat ovat kiinnostuneita siitä, miten asiakasdialogia voi kohdentaa paremmin ja vahvistaa asiakaslojaliteettia. Olemme panostaneet omaan markkinoinnin automaatioratkaisuun iSteer Dialogiin. Ratkaisumme avulla asiakkaamme voivat toteuttaa dynaamista, jatkuvaa asiakasdialogia ja luoda hoitomalleja ” Norja sanoo.

Lisätietoja:

Terho Norja
Steeri Oy
terho.norja@steeri.fi

Steeri Oy on asiakaslähtöisen liiketoiminnan kehittämisen kumppani. Olemme vahvasti kasvava ja uudistuva asiakasjohtamisen ja -hallinnan teknologiaratkaisuja kehittävä organisaatio. Olemme aidosti innostuneita ratkaisemaan asiakkaidemme myynnin ja markkinoinnin haasteita ja tarjoamaan asiakaskommunikaation moderneja mahdollisuuksia. Steeriläiset ovat suunnitelleet, toteuttaneet ja jalkauttaneet vuodesta 1999 saakka kokonaisvaltaisia ja modulaarisia suhdehallinnan teknologiaratkaisuja. www.steeri.fi