Stockmann

STOCKMANN AVAA VERKKOKAUPAN SUOMESSA

Lehdistötiedote   •   Syys 30, 2010 22:42 EEST

Stockmann-tavaratalot siirtyvät monikanavaisuuteen Stockmann-verkkokaupan avautuessa internetosoitteessa stockmann.com. Stockmann-verkkokauppa on kuin tavaratalo pienoiskoossa. Alkuvaiheessa myynnissä ovat tavaratalosta tutut tuotekategoriat: naisten, miesten ja lasten muoti, urheilu, kodinsisustus sekä elektroniikka. Tuote- ja palveluvalikoima laajenevat syksyn ja talven aikana. Stockmann-verkkokaupassa voi maksaa verkkopankkimaksulla, luottokortilla ja laskulla. Verkkokauppa toimittaa tuotteita Suomessa sijaitseviin osoitteisiin. Tilauksen voi pyytää toimittamaan postitse, tai sen voi noutaa itse Helsingin tavaratalon kanta-asiakaspalvelusta tai noutopisteestä. Lisäksi Stockmann-verkkokauppa tarjoaa pääkaupunkiseudulla pikatoimitusta suoraan kotiin. Jos asiakas haluaa palauttaa tuotteen, hän voi palauttaa sen kaikkien Suomen tavaratalojen kanta-asiakaspalvelujen kautta tai postitse. Stockmann-verkkokauppa tarjoaa asiakkaille henkilökohtaista palvelua suomeksi jaruotsiksi omassa puhelinpalvelussaan, johon asiakas voi ottaa yhteyttä tavaratalojen aukioloaikoina tai sähköpostitse. Lisäksi verkkokauppa-asioita voihoitaa kaikissa Suomen tavaratalojen kanta-asiakaspalvelupisteissä. Verkkokaupanosoitteesta stockmann.com pääsee siirtymään myös Suomen Stockmann-tavaratalojen uudistuneille verkkosivuille. Lisätietoja: Stockmannin etäkauppayksikön johtaja Raija-Leena Söderholm, puh. 0500 410 625 STOCKMANN Oyj Abp Raija-Leena Söderholm Stockmannin etäkauppayksikön johtaja JAKELU Keskeiset tiedotusvälineet Source: Millistream