Like Kustannus Oy

Stockmannin myymäläetsivän muistelmat julki

Lehdistötiedote   •   Elo 12, 2015 13:27 EEST

Stockmannin myymäläetsivänä työskentelevä Antto Terras julkaisee muistelmansa. Kirja Stockmann Yard paljastaa, kuinka maamme ainoa yksittäisen kauppaliikkeen oma ”turvallisuuspalvelu” toimii.

Kirjassa esitellään muun muassa legendaarinen Stockan Herkku ja Akateeminen Kirjakauppa. Kirja paljastaa myös varastyypit, anastustavat ja käsittämättömimmät kohtaamiset poliisin, julkkisten ja suomenruotsalaisten kanssa.

– Tämä on kirja, joka maksaa itsensä takaisin jo ensimmäisellä kauppareissulla, luonnehtii Antto Terras itse kirjaa.

Antto Terras vierailee huomenna torstaina 13.8. Liken kausipressissä Otavan kirjakaupassa (Uudenmaankatu 10, Helsinki). Tapahtuma alkaa kello 9.30 ja mukana ovat myös Antti Tuomainen (Kaivos), Riikka Ala-Harja (Kevyt liha), Pertti Jarla (sarjakuvamuistelmat Jäätävä spede) Kari Peitsamo (elämäkerta), ”nyrkkisankari” Jarkko Stenius, Safkatutka-ruokatietokirjan tekijät sekä dekkaristiHannu Vuorio (Käpylä). Ilmoittaudu heti: kutsut@like.fi

Antto Terras esiintyy myös Turun taiteiden yössä 13.8. sekä Helsingin taiteiden yössä 20.8. Lisätietoa: like.fi/2015

Kirjan arvostelukappalepyynnöt: arvostelukappaleet@like.fi

Lisätiedot ja haastattelupyynnöt:

Nora Varjama

Viestintä / Like Kustannus

nora.varjama@like.fi, puh. 050 547 6868

Like Kustannus on vuodesta 1987 asti toiminut kirjankustantamo. Meidät tunnetaan erityisesti laadukkaasta kaunokirjallisuudesta sekä populaarikulttuurin eri muotoja käsittelevistä kirjoista. Tutustu kirjoihimme: www.like.fi