Stonesoft

Stonesoftin uudet modulaariset tietoturvalaitteet tuovat joustavuutta verkon tietoturvaan

Lehdistötiedote   •   Syys 02, 2010 02:40 EEST

Helsinki - 31.8.2010 – Verkkotietoturvatoimittaja Stonesoft on julkaissut uusia, modulaarisia tietoturvalaitteita. Modulaaristen laitteiden keskeisiä hyötyjä ovat skaalautuvuus, liitettävyys sekä huollon vaivattomuus.  Modulaarisuuden ansiosta StoneGate 5.2 palomuuri- ja IPS 5.2 -laitteiden kapasiteettia voidaan nostaa joustavasti verkon vaatimusten kasvaessa.

Monet organisaatiot kamppailevat tietoverkkojen nopeasti kasvavien ja muuttuvien turvallisuusvaatimusten kanssa. Dynaamisissa liiketoimintaympäristöissä on akuutti tarve joustaville ja kustannustehokkaille verkkoratkaisuille, jotka mukautuvat organisaation tarpeisiin.

Modulaaristen StoneGate -laitteiden avulla organisaatiot voivat vaivattomasti lisätä tai muuttaa verkkoliitäntöjä sekä kasvattaa tietoturvakapasiteettia lisäämällä verkkoon uusia laitteita, sen sijaan että joutuisivat hankkimaan uuden laitteen ja/tai hallintakeskuksen. Tiettyjä moduuleita voidaan myös uudelleenkäyttää muissa laitteissa, mikä edelleen lisää StoneGate-laitteisiin sijoitetun investoinnin tuottoa ja ratkaisun joustavuutta.

”Yrityksiltä vaaditaan nykypäivänä enemmän ketteryyttä kuin koskaan. Uudet modulaariset laitteemme varmistavat, että organisaatioiden saatavilla on tietoturvaa, joka kasvaa niiden mukana ja vastaa tietoverkkojen suojaamisen tarpeisiin sekä nyt että tulevaisuudessa,” sanoo Stonesoftin tuotehallintojohtaja Antti Kuvaja.

Stonesoftin uusiin modulaarisiin tietoturvalaitteisiin kuuluvat StoneGate FW-1301, FW-3201 ja FW-3205 palomuuri- ja VPN-laitteet, IPS-3201 ja IPS-3205 tunkeutumisen havainnointi- ja estolaitteetsekä StoneGate SSL-3201 SSL VPN laite.

Kuvia uusista StoneGate-laitteista on ladattavissa osoitteesta:

Saatavuus

Uudet modulaariset StoneGate-laitteet FW-1301, FW-3201, FW-3205, IPS-3201, IPS-3205 ja SSL-3201 ovat valmiita toimitettavaksi syyskuun aikana.

Lisätietoja Stonesoftin turvatuotteista löytyy osoitteesta www.stonesoft.com.

Lisätiedot:
Antti Kuvaja