Calcus

Suomalainen kasvuyritys Calcus julkaisee CEO 2010 julkaisun arvostetun Dagens Industrin lukijoille Ruotsissa

Lehdistötiedote   •   Syys 15, 2010 11:05 EEST

Tukholman toimistosta käsin hoidetun CEO 2010 julkaisun markkinointi on onnistunut hyvin ja kertoo selkeästi suomalaisvetoisten yritysten kasvumahdollisuuksista myös Ruotsissa. Calcus Publishing AB tytäryhtiön yrityskuvajulkaisujen myynti ja markkinointi Ruotsin markkina-alueelle hoidetaan paikallisen myyntikonttorin kautta.

Calcus hakee tulevaisuudessa voimakasta kasvua myös muista Pohjoismaista uusien perustettavien toimistojen kautta. Vuoden loppuun mennessä avataan toimistot myös Osloon ja Kööpenhaminaan.
Tukholman toimiston vetäjänä toimii Calcuksen Ruotsin Country Manager Daniel Jacksén.

Calcus on Euroopan johtava työnantajamaineen rakentamiseen ja yrityskuvan kehittämiseen erikoistunut yritys. Referensseistämme löytyvät jo suurin osa Talouselämä 500-listan yrityksistä, pörssiyrityksiä sekä eri alojen kasvavia yrityksiä Suomessa ja Ruotsissa. Teemme vuosittain yli 800 kpl avaimet käteen periaatteella toteutettuja yritysesittelyitä. Olemme keskittyneet 100% yrityskuvan sekä työnantajamaineen kehittämiseen.

Olemme erikoistuneet tuottamaan mielenkiintoisia, säilyviä sekä korkealaatuisia julkaisuja tarkkaan valituille kohderyhmille. Julkaisuissamme on aina tarkkaan fokusoitu korkealaatuinen kohderyhmä ja aiheeseen sopiva kiinnostava sisältö. Tarjoamme yrityksille avaimet käteen yritysesittelyitä joiden avulla työntekijät voivat omin sanoin kertoa yrityksestä, yrityksen tarjoamista palveluista ja siellä työskentelemisestä.
Lisätietoja yrityksestä löytyy osoitteesta www.calcus.fi.