Betsafe

Suomalaiset murskaavat rakkaat naapurinsa lauantain Red Bull Crashed Ice -alamäkiluistelukilpailussa

Lehdistötiedote   •   Helmi 15, 2013 13:38 EET

Espoon Serenan alamäkiluistelukeskuksessa taistellaan lauantaina 16.2.2013 sekä maakohtaisista mestaruuksista että paikasta Sveitsin Red Bull Crashed Ice -MM-osakilpailuun. Vedonlyöntiyhtiö Betsafe on vauhdissa mukana erilaisten voittajakertoimien muodossa, mikä tuo aivan uudenlaista lisäjännitystä kilpailuun.

Betsafen kertoimien valossa näyttää siltä, että suomalaisluistelijat tulevat jyräämään ruotsalaiset kanssakilpailijansa jäänrakoon: suomalaiskilpailija tulee hyvin todennäköisesti olemaan nopeampi kuin ruotsalainen kollegansa. Miika Jouhkimainen on kilpailun niukka ykkössuosikki, mutta Paavo Klintrup tulee kertoimien perusteella haastamaan Jouhkimaisen todella tiukkaan voittotaistoon.

Myös iGaming-asiantuntija Juha Kvist luottaa Miika Jouhkimaisen huimaan vauhtiin. "Maajoukkuemiehet ovat aina maajoukkuemiehiä. Jouhkimainen ja Klintrup sirklailevat omassa ylhäisessä yksinäisyydessään ja ruotsalaiset tikkaavat vikisten perässä. Lasken Jouhkimaisen niukaksi suosikiksi pienen kotirataedun sekä -harjoittelun perusteella. Nähtäväksi jää, survooko loisteliaasti menestynyt Klintrup kuitenkin itsensä ykköspallille", Kvist pohtii.

Nordic National Ice Cross Championship 16.2.2013, Red Bull Crashed Ice - tämänhetkiset kertoimet:

Voittaja:

Miika Jouhkimainen 2,00

Paavo Klintrup 2,25

Joku muu 4,50

Head 2 head:

Miika Jouhkimainen 1,80

Paavo Klintrup 1,90

Head 2 head (kumpi voittaa?):

Suomalaisluistelija 1,05

Ruotsalaisluistelija 7,75

Lisätietoja antaa iGaming-asiantuntija Juha Kvist: juha.kvist@betssongroup.com

Betsafe on tänä päivänä yksi maailman johtavista peliyhtiöistä. Asiakkaita on yli 500 000 ja he ovat yli 100 eri maasta. Tammikuun 2006 virallisen aloituksen jälkeen yhtiöstä on tullut nopeasti yksi luotettavimmista yhtiöistä pelialalla.