Digitoimisto SEOSEON

​Suomalaisomisteinen digitoimisto SEOSEON voittajaehdokkaana SEMrush Nordic Awards -gaalassa

Lehdistötiedote   •   Huhti 15, 2019 13:53 EEST

Digitoimisto SEOSEON on päässyt finaaliin markkinoinnin ja mainonnan ammattilaisten SEMrush Nordic Awards -kilpailussa. Gaalassa palkitaan pohjoismaiden parhaat online-kampanjat ja digitoimistot niiden takana. Gaalan järjestäjä, SEMrush, on yksi alansa isoimmista toimijoista. SEMrush tarjoaa digitaalisen markkinoinnin työkaluja ja palveluita.

SEOSEON on ehdolla ”Best Online Marketing Campaign in Travel / Tourism”-kategoriassa. Tukholmassa huhtikuun lopulla järjestettävään gaalailtaan odotetaan saapuvan 200 markkinoinnin ammattilaista ympäri maailmaa.

SEMrush Awards

SEMrush Awards on vuosittain järjestettävä gaala markkinoinnin ja mainonnan ammattilaisille. Arvovaltainen, 20-henkinen, tuomaristo palkitsee parhaat markkinointikampanjat ja digitoimistot. Tuomaristossa vaikuttavat muun muassa Ikean, Walt Disneyn, Bauhausin, LEGOn ja Booking.comin globaalista markkinoinnista vastuussa olevat henkilöt. Gaala järjestetään sekä Australiassa, Euroopassa, että Pohjois-Amerikassa ja se on yksi alan tärkeimmistä vuotuisista tilaisuuksista.

Neljän parhaan joukkoon omassa kategoriassaan yhdessä ruotsalaisen Alpresorin kanssa päässyt SEOSEON on kovassa seurassa. Samasta palkinnosta taistelee nimittäin joukko alan tunnettuja tekijöitä ja isoja digitoimistoja. Apollo, SAS Norway ja Danish State Railways yhteistyössä digitoimistojen GroupM, Wavemaker Norway sekä s360 kanssa, muodostavat kovan vastuksen tiukassa kilpailussa parhaasta kampanjasta.

Lisää tietoa tapahtumasta voit lukea täältä https://seoseon.fi/semrush-nordic-awards-2019/

Kahden miehen yrityksestä yhdeksi Pohjoismaiden parhaista digitoimistoista

Vasta vuonna 2014 perustettu SEOSEON on noussut nopeasti kohti terävintä kärkeä. Kahden miehen ja muutaman tuhannen euron alkupääomalla alkuun laitettu yritys on kasvanut vain muutamassa vuodessa yhdeksi Pohjoismaiden parhaista digitoimistoista. Tätä nykyä yrityksen palveluksessa työskentelee noin 10 markkinoinnin ammattilaista ja suunta on edelleen ylöspäin. Paikka SEMrush Nordic Awards finaaleissa on nuorelta yritykseltä hieno voimannäyte kyvystä tehdä erinomaista jälkeä isompien seurassa.

Yrityksen osakas ja Google Ads -mainonnasta vastaava Samuli Mäkelä:

On se tietenkin hienoa saada tunnustusta tällä tasolla. Etenkin, kun otetaan huomioon yrityksemme vaatimattomat lähtökohdat, niin toki suuri kunnia tulla listatuksi samassa kategoriassa ehdolle joidenkin maailman suurimpien markkinointitoimistojen kanssa.

Meillä on toki aina ollut kova usko omaan tekemiseen ja tuloksetkin puhuvat puolestaan, mutta kyllä nämä uutiset aina jaksaa kannustaa eteenpäin.

Tukholmassa nähdään ja toivottavasti päästään nappaamaan myös se pääpalkinto.”

Lopulliset voittajat kustakin kategoriasta selviävät Tukholman kaupungintalolla järjestettävässä gaalaillassa 25.04.2019.

Digitoimisto SEOSEON (SEOSEON EUROPE S.L) on suomalaisomisteinen digitaaliseen markkinointiin ja hakukoneoptimointiin erikoistunut yritys, jonka tärkein kohdemarkkina on Pohjoismaat.

Me tarjoamme asiakkaillemme kustannustehokkaita ratkaisuja, joiden avulla he voivat parantaa verkkonäkyvyyttään. Olipa yrityksesi suuri tai pieni, niin me lupaamme, että se saa kaiken tarvitsemansa huomion. Me olemme tyytyväisiä vain silloin, kun asiakkaamme kasvattaa myyntiään, saavat uusia liidejä tai saavutamme muut asiakkaan meille asettamat tavoitteet.

Digitoimisto SEOSEON on täydellinen kumppani yrityksellesi, kun tarvitset digitaalista markkinointitoimistoa, joka voi ottaa hoitaakseen kaikki digitaaliseen mainontaan liittyvät tehtävät aina taustatutkimuksesta jatkuvaan kehittämiseen.