Lappset Group Oy

Suomen ensimmäinen terassikuntosali avattiin Tampereella

Lehdistötiedote   •   Touko 22, 2014 09:01 EEST

Suomen kesä ja terassi. Tampereella terassi on saanut aivan uuden merkityksen, kun GoGo City –kuntosali on rakentanut Suomen ensimmäisen terassikuntosalin keskustan ytimessä olevan liikuntakeskuksensa katolle. Muscle Beach –terassikuntosali avattiin 21. toukokuuta 2014 Hämeenkatu 9:n ylimpään, seitsemänteen kerrokseen. Lappset toimitti ainutlaatuiseen kohteeseen Fitness-malliston kuntoilulaitteita.

GoGo Liikuntakeskuksen ja GoGo Expressin ohjelmajohtaja Vuokko Vähätalon mukaan kattoterassille tuli upea kokonaisuus eri laitteita. Lappset toimitti monkey barin, dippilaitteen, box –hyppypaikan ja köydet (Battling-ropes). Näiden lisäksi terassikuntosalille laitettiin vielä kyykky- ja penkkipunnerruspaikka. Terassikuntosalilla on myös kahvakuulien, käsipainojen ja harjoittelualue sekä TRX –köysi.

- Olemme erittäin innoissamme tästä kokonaisuudesta! Koska kattoterassimme sijaitsee ihan spinning-salimme kyljessä, meiltä löytyy kesän harjoittelukalenterista tunti nimeltä MuscleSpin, jossa cardio-osuus tehdään spinning –pyörillä, ja voimaosuus Muscle Beachillämme terassikuntosalilla. Näitä vuorotellaan tunnin aikana ja saadaan mahtava koko kropan treeni, Vuokko Vähätalo iloitsee.

Terassikuntosalin laitteiden valinnassa tärkeää oli niiden kestävyys säässä kuin säässä.

- Terassikuntosalilla ei tule olemaan katosta ainakaan vielä, niin on hyvin tärkeää, että laitteet säilyvät hyvin säästä riippumatta sekä kestävät talven yli, painottaa Vähätalo.

Hän on myös erittäin tyytyväinen Lappsetin palveluun niin tuotteiden kuin niihin liittyvän asennuksenkin osalta. Aluemyyntipäällikkö, itsekin innokas liikunnan harrastaja Aarni Mertala toimi yhteyshenkilönä Lappsetin puolelta.

GoGo Cityn kattoterassin kuntosali on ainoa laatuaan Suomessa. Missään muualla ei vielä ole vastaavaa kuntosalia rakennuksen kattoterassilla. Salin virallisia avajaisia vietettiin 21. toukokuuta, mutta terassikuntosali oli asiakkaiden käytössä jo 19. toukokuuta lähtien.

Kuntosali kaiken ikäisille

Uusi terassikuntosali on tarkoitettu kaiken ikäisille liikunnan harrastajille aina 15 ikävuodesta ylöspäin.

- Jokainen treenaaja löytää varmasti sieltä mieleisiään laitteita. Jo pelkkä roikkuminen Monkey Bar'issa tekee hyvää myös senioreille! Haluan kutsua kaikki mukaan Muscle Beach –terassikuntosalille, kannustaa Vuokko Vähätalo.

Terassikuntosali sijaitsee GoGo Cityn kattoterassilla ihan Tampereen keskustan ytimessä. Osoite on Hämeenkatu 9.

Tutustu uuteen Muscle Beach –terassikuntosaliin:
www.gogo.fi

Lisätietoa Lappsetin Sport-tuotteista:

Lappset Group Oy on vuonna 1970 perustettu perheyritys, joka on yksi maailman johtaviin kuuluvista teemapuistojen suunnittelijoista ja toteuttajista. Lisäksi Lappset valmistaa leikki- ja liikuntapaikkavälineitä eri-ikäisille. Viimeisten vuosien aikana yritys on suunnitellut ja toimittanut lukuisia suuria teemapuistokokonaisuuksia sisä- ja ulkotiloihin eri puolilla maailmaa, mm. Iso-Britaniaan, Kanarian saarille, Malesiaan, Venäjälle ja Suomeen. Lappsetin konserniin kuuluu Suomessa sijaitsevan emoyhtiön lisäksi tytäryhtiöt seitsemässä eri maassa. Yrityksellä on tuotantolaitokset kolmessa eri maassa, Suomessa, Ruotsissa ja Virossa. Konsernin jälleenmyyjäverkosto ulottuu yli 50 maahan eri puolilla maailmaa. Yli 40-vuotisen historiansa aikana Lappset on saanut lukuisia kansainvälisiä palkintoja ja tunnustuksia, joista tuoreimpana vuoden 2014 Red Dot Design Award nuorten Fono DJ-konseptille.