Finnjumping ry

Suomen mäkijoukkueen tiedotustilaisuus Lahdessa 24.9.2010 klo 10

Lehdistötiedote   •   Syys 21, 2010 20:03 EEST

Suomen mäkijoukkueen tiedotustilaisuus järjestetään Lahden Urheilukeskuksessa(kokoustila 1, 3. krs) perjantaina 24.9.2010 klo 10.00. Tilaisuudessa kuullaan joukkueen kuulumiset ennen viimeisiä kesän Grand Prix-kilpailuja ja mietteitä tulevaan talvikauteen valmistautumisesta sekä kerrotaan hyviä uutisia mäkihypyn yhteistyökumppanirintamalta.

Paikalla perjantaina 24.9. tiedotustilaisuudessa ovat mäkihypyn A-maajoukkueen urheilijat, valmentajat ja huoltohenkilöstö.

Pyydämme median edustajien ennakkoilmoittautumiset tilaisuuteen torstaihin 23.9. klo 13.00 mennessä Finnjumping/Niina Pirskanen: niina.pirskanen@finnjumping.fi tai m. 0400-668130.

Tervetuloa!
Finnjumping ry

Lahden Urheilukeskuksessa kilpaillaan tulevana viikonloppuna 24.-26.9.2010 mäkihypyn ja yhdistetyn kesä SM-kilpailut. Kilpailuohjelma: Perjantai 24.9. klo 18 joukkuemäen koekierros ja kilpailu. Lauantai 25.9. klo 14 erikoismäki HS 95 18v koekierros ja kilpailu, klo 16.15 erikoismäki HS 130 yleinen sarja koekierros, 17.00 HS 130 kilpailu. Sunnuntai 26.9. klo 10 yhdistetyn mäkisosuus HS 95 19v koekierros ja kilpailu, 11.00 yhdistetyn mäkiosuus HS 130 yleinen sarja koekierros ja kilpailu, klo 14.00 hiihto-osuudet (Hälvälä)