Finnjumping ry

Suomen mäkijoukkueen tiedotustilaisuus Lahdessa 24.9.2010 klo 10

Lehdistötiedote   •   Syys 23, 2010 22:30 EEST

Suomen mäkijoukkueen tiedotustilaisuus järjestetään Lahden Urheilukeskuksessa(kokoustila 1, 3. krs) perjantaina 24.9.2010 klo 10.00. Tilaisuudessa kuullaan joukkueen kuulumiset ennen viimeisiä kesän Grand Prix-kilpailuja ja mietteitä tulevaan talvikauteen valmistautumisesta sekä kerrotaan hyviä uutisia mäkihypyn yhteistyökumppanirintamalta.

Paikalla perjantaina 24.9. tiedotustilaisuudessa ovat mäkihypyn A-maajoukkueen urheilijat Janne Ahonen, Matti Hautamäki, Harri Olli, Ville Larinto, Kalle Keituri, Olli Muotka ja Janne Happonen sekä valmentajat ja huoltohenkilöstö. Lisäksi paikalla ovat uuden yhteistyökumppanin edustajat ja Finnjumping ry:n puheenjohtaja Ilkka Tiilikainen. Tilaisuuden juontaa Riku Riihilahti.

Pyydämme median edustajien ennakkoilmoittautumiset tilaisuuteen torstaihin 23.9. klo 13.00 mennessä Finnjumping/Niina Pirskanen: niina.pirskanen@finnjumping.fi tai m. 0400-668130.

Tervetuloa!
Finnjumping ry

Osa urheilijoista siirtyy tiedotustilaisuuden jälkeen mäkeen SM-kisojen vapaisiin harjoituksiin - kuvausmahdollisuus mäessä. Lahden Urheilukeskuksessa kilpaillaan tulevana viikonloppuna 24.-26.9.2010 mäkihypyn ja yhdistetyn kesä SM-kilpailut. Lisätietoja www.lahdenhiihtoseura.fi