Epson Suomi

SureColor SC-S80600 ‑tulostimella nyt Pantone-sertifiointi

Lehdistötiedote   •   Marras 14, 2016 08:00 EET

Epsonilla on ilo ilmoittaa, että sen signage-tulostimien lippulaiva – kymmenen värin SureColor SC-S80600 – on saavuttanut PANTONE solid coated ‑värisävyissä1 98,2 prosentin tarkkuuden. PANTONE MATCHING SYSTEM® ‑värijärjestelmän mukaisen arvioinnin ja sertifioinnin toteutti Pantone.

Tulostin on siis todella houkutteleva vaihtoehto suurkuvien ja mainosten valmistajille ja tapahtumajärjestäjille, jotka tarvitsevat takeet siitä, että lopputuote vastaa alkuperäistä kuvamateriaalia täydellisesti.

Epson Europen vanhempi tuotepäällikkö Richard Barrow kommentoi testitulosta näin: ”Pantonen järjestelmää pidetään väritarkkuuden kiistattomana standardina. Siksi nyt todistettu 98,2 prosentin spottiväritarkkuus on Epsonille äärimmäisen tärkeä asia. SC‑S80600:lle tulos on valtava kilpailuetu, sillä laitteen ostajat voivat luottaa siihen, että tulosteet näyttävät aivan yhtä upeilta kuin kuvat tietokoneen näytössä.”

SC-S80600 on Epsonin signage -tulostimien huippumalli, jonka varustukseen kuuluvat uusimmat Epson PrecisionCore TFP ‑kaksoistulostuspäät ja koostumukseltaan uusitut UltraChrome GS3 ‑musteet. Laite on suunniteltu tuottamaan kestäviä ja laadukkaita tulosteita nopeasti vaativimmissakin käyttökohteissa sekä erikoisratkaisuissa, joissa lopputulokselta edellytetään aivan poikkeuksellista laatua ja värien vivahteikkuutta.

1. Testausominaisuudet: tarkkuus 1 440 x 1 440 dpi, 36 syöttökertaa, paperina ILFORD Nano Solvent Premium Photo Paper Gloss.

Tietoja Epsonista

Epson on kansainvälinen innovaatioiden edelläkävijä, jonka tarjoamien tuotteiden valikoima ulottuu mustesuihkutulostimista ja -tulostusjärjestelmistä, 3LCD-projektoreista sekä teollisuusroboteista tunnistimiin ja muihin mikrolaitteisiin. Epsonin tavoitteena on ylittää asiakkaidensa odotukset luomalla pienikokoisia ja energiaa säästäviä tarkkuuslaitteita niin yritysten, kotikäyttäjien, kaupallisten toimijoiden kuin teollisuudenkin käyttöön.

Japanissa sijaitsevan Seiko Epson Corporationin johtama Epson-konserni koostuu eri puolilla maailmaa sijaitsevista 94 yrityksestä, joissa työskentelee yli 73 000 työntekijää. Epsonilla ollaan ylpeitä yrityksen jatkuvasta panostuksesta ympäristönsuojeluun ja paikallisiin yhteisöihin.

Tietoja Epson Europesta

Amsterdamissa sijaitseva Epson Europe B.V. on konsernin Euroopan, Lähi-idän, Venäjän ja Afrikan toimintojen päämaja. Epson Europe työllistää 1 700 henkilöä ja sen myynti tilivuonna 2013 oli 1 517 miljoonaa euroa

Ympäristövisio 2050