Editor Helsinki Oy

Suunnittelutoimisto Bestdan Oy – joustavuutta mekaniikkaratkaisujen hankintaan

Lehdistötiedote   •   Loka 30, 2012 12:14 EET

Vuonna 1996 perustettu Bestdan Oy on mekaniikka-suunnittelutoimisto, joka suunnittelee ja osin myös valmistaa mekaniikkaratkaisuja useille eri teollisuuden aloille. Seitsemän työntekijää työllistävä Bestdan toteuttaa asiakastilaukset räätälöidysti ja nopeasti.

– Kun saamme asiakkaaltamme idean suunnittelua vaativasta kohteesta, ryhdymme pohtimaan tuotteen suunnitteluvaiheita ja valmistusta yhdessä asiakkaan kanssa. Tämän jälkeen teemme tarvittaessa tuotteesta prototyypin. Tuotannonkin voimme järjestää itse verkostomme avulla, kertoo Bestdan Oy:n perustaja ja toimitusjohtaja Erkki Lehtonen.

Bestdanissa tehtävä tuotekehitystyö on hyvin laaja-alaista, erilaisista lääketieteen mittauslaitteista ja tuotannon apulaitteista raskaampiin teräsrakenteisiin. Lisäksi palveluihin kuuluvat 3D-tulostus-, tuotanto- ja koneistuspalvelut.

Avainasemassa luottamus ja laaja-alainen osaaminen

Erkki Lehtosen mukaan Bestdanin vahvuus juontuu yrityksen osaavasta henkilöstöstä. Jokaisella työntekijällä on laaja kokemus teollisuuden eri osa-alueilta. Luottamus on syntynyt aikaisempien projektien perusteella ja suositusten kautta.

– Toteutamme projektit käyttäen jokaisen työntekijän ammattitaitoa siten, kuin se parhaiten hyödyntää onnistuneen lopputuloksen syntymistä. Henkilökunnan laaja-alainen osaaminen ja liiallisen byrokratian puuttuminen saavat aikaan joustavuutta, joka lisää kilpailukykyämme markkinoilla. Luottamuksen syntyminen on ollut tärkeää, jotta asiat sujuvat. Pyrimme reiluun kumppanuuteen ja parhaaseen lopputulokseen yhdessä asiakkaan kanssa, Lehtonen sanoo.

www.bestdan.com

Editori Helsinki Oy -yritysviestinnän asiantuntija

Editori.fi-asiantuntijakanava tuo esille oman alansa asiantuntijat, persoonat ja vaikuttajat. www.editori.fi

Vastaava tuottaja Valtteri Rantalainen | p. 09 4241 2223 | valtteri.rantalainen(a)editorhelsinki.fi I www.editorhelsinki.fi