Editor Helsinki Oy

Suuryrityksien edut ja palvelut nyt myös pienyrityksille!

Lehdistötiedote   •   Marras 11, 2011 09:26 EET

Power Networks on erikoistunut tietokoneiden, tulostimien, oheislaitteiden ja ohjelmistojen toimittamiseen. Palveluihin kuuluvat kokonaisratkaisujen suunnittelu, asennus, tuki, huolto ja rahoitus. Helposti ja kustannustehokkaasti avaimet käteen-periaatteella kaikkialla Suomessa.

IT-muuttoihin ja uusille yrityksille kaikki tarvittava

- Uusiin tiloihin muutossa ja uuden toiminnan käynnistämisessä on luonnollisesti erittäin tärkeää, että toimistotekniikka saadaan käyttöön mahdollisimman nopeasti. Me hoidamme asennukset avaimet käteen -periaatteella ja tarjoamme tukipalvelut nopeana etäpalveluna ja paikan päällä, kertoo Power Networksin toimitusjohtaja Saku Tanskanen.

Perustettaville yrityksille Power Networks tarjoaa pakettiratkaisua, joka kattaa kaiken: internet-sivut, sähköpostiosoitteet, domain-rekisteröinnit, tietokoneet, asiakasrekisterit, verkot sekä tulostimet, asennettuna ja testattuna.

Etävarmennuksella tiedot turvaan automaattisesti

Power Networksin palveluihin kuuluu myös PowerRemoteBackup etävarmennus. Automaattinen varmennus tapahtuu päivittäin paikasta riippumatta. Varmistus toimii taustalla huomaamattomasti.

Lue lisää aiheesta Asiantuntijakanava Editorista.

Asiantuntijakanava Editori, www.editori.fi

Lisätietoa Editori-asiantuntijakanavasta: Toimituspäällikkö Nora Helanto | p. 09 4241 2225 | nora.helanto(a)editorhelsinki.fi I www.editorhelsinki.fi