GenoMill Health

Sylkinäytteestä tehtävä syövän geeniriskitesti suomalaisten saataville

Lehdistötiedote   •   Touko 31, 2016 13:54 EEST

Sylkinäytteestä tehtävä syövän geeniriskitesti suomalaisten saataville.

Docrates Syöpäsairaalan johtava ylilääkäri Tom Wiklund, tom.wiklund@docrates.com, 050-500 1810.

GenoMill Health Oy:n toimitusjohtaja Marko Sirkiä, marko@genomill.com, 040-554 6963.

Docrates Syöpäsairaala on suomalaisessa omistuksessa oleva, kansainvälisesti toimiva, syöpään erikoistunut sairaala Helsingissä. Palvelemme syöpään sairastuneita koko hoitoketjun ajan syövän diagnostiikasta hoidon jälkeiseen seurantaan. Diagnoosin ja kuvantamisen jälkeen hoito voidaan suunnitella ja aloittaa viiveettä. Ainutlaatuinen konseptimme tuo potilaita joka puolelta maailmaa. Huippuosaajista kootun yhteistyöverkoston kanssa tarjoamme uusimpia syövän hoitomuotoja konseptimme mukaisesti - ihmisenä ihmisen rinnalla. Potilaita olemme hoitaneet yli 50 maasta, hoitoja olemme antaneet lähes 30 eri syöpätyyppiin ja kansainvälistymisemme on kovassa kasvussa. www.docrates.com.

GenoMill on suomalainen terveysteknologiayritys, joka tarjoaa edistyneitä genomiikan ja diagnostiikan ratkaisuja Pohjoismaissa ja Baltiassa. Color-testi on DNA-sekvenointiteknologiaan perustuva testi, joka analysoi henkilön syöpäriskiä suku- ja terveyshistorian sekä 30 geenin rakenteen