Synsam

Synsam avaa ensimmäistä kertaa Espoossa

Lehdistötiedote   •   Elo 12, 2015 11:18 EEST

Pohjoismaiden johtava optikkoketju Synsam avaa Espoon ensimmäisen liikkeen kauppakeskus Isoon Omenaan 19.8. Uuteen liikkeeseen on panostettu niin sijainnin, osaavan henkilökunnan kuin laajan malliston suhteen. Espoossa avautuva Synsam nostaa hyvässä kasvuvauhdissa olevan optikkoketjun omistamien liikkeiden määrän Suomessa 39 liikkeeseen.

Ison Omenan liikkeen avaus on merkittävä osa Synsamin kokonaisstrategiaa, jonka tarkoitus on laajentaa omien liikkeiden määrää merkittävästi lähivuosina. Vahvaa kasvua haetaan Espoon tapaan uusien liikkeiden avauksien lisäksi yritysostoilla. Synsam Finlandin toimitusjohtaja Vesa Mars odottaa innolla Espoon ensimmäisenSynsam-liikkeen avautumista.

‒ Synsam Iso Omena on meille merkittävä avaus. Liike sijaitsee vilkkaan kauppakeskuksen paraatipaikalla hyvien liikenneyhteyksien varrella. Olemme iloisia voidessamme tarjota asiakkaillemme laajan, yli 600 kehystä kattavan kehysvalikoiman, Mars sanoo.

Kauppakeskus Ison Omenan ensimmäisen kerroksen pääsisäänkäynnin viereen avattava Synsam tulee palvelemaan asiakkaita kuuden optisen alan asiantuntijan voimin. Liikevastaavana aloittaa Satu Marttinen, joka siirtyy tehtävään Iso Omena Instrumentariumin myymäläpäällikön paikalta.

‒ Ison Omenan Synsamissa aloittaa huippujoukko optisen alan ammattilaisia. Avajaisten yhteydessä pidettävillä Tyylipäivillä 19.8. asiakkaita kehysvalinnoissa opastaa myös muodin monitoimimies ja Synsamin Tyylipäivien vakioasiantuntija Jaakko Selin, Mars jatkaa.

Avajaisviikon ohjelma:

Ke 19.8. Tyylipäivä klo 13–19, stylistinä Jaakko Selin. Kehysesittelyssä ProDesign ja Versace

To 20.8 Essilor-linssipäivä klo 13–18. Asiantuntija Sessi Nieminen opastaa, miten uudet yksilölliset moniteholinssit tekevät näkemisestä entistä mukavampaa. Arvontoja!

Pe 21.8 Esittelyssä Face à Facen ja Örgreenin laaja kehysmallisto klo 12–18, esittelijänä kehysasiantuntija Sari Jääsvuo.

Ti 25.8. Tyylipäivä klo 13–19, stylistina Tuulia Alanen-Brandt. Kehysesittelyssä Dolce & Gabbana.

Ke 26.8 Esittelyssä Ray Ban klo 15–19, esittelijänä Janne Itämies.

To 27.8 Cooper-piilolinssipäivä klo 13–18. Piilolinssiasiantuntija Teemu Saarinen opastaa valitsemaan sopiva piilolinssit. Arvontoja!

Lisätietoja:

Vesa Mars, Synsam Finland, puh. 050 447 7681, vesa.mars@synsam.fi

Synsam

Vuonna 1968 perustettu Synsam kuuluu Pohjoismaiden johtaviin optikkoketjuihin. Synsam-ketjuun kuuluu 475 optikkoliikettä, joista 54 toimii Suomessa. Suurin osa näistä liikkeistä on Synsamin omistuksessa ja osa toimii franschising-pohjalta.Synsam tarjoaa näöntarkastuspalveluiden lisäksi laajan, laadukkaan valikoiman silmälaseja, piilolinssejä, aurinkolaseja ja tarvikkeita. Ketju edustaa useita kansainvälisesti tunnettuja tuotemerkkejä. Vuonna 2013 Synsam-liikkeiden kokonaismyynti oli noin 330 miljoonaa euroa ja optikkoliikkeiden palveluksessa oli noin 2600 työntekijää.