Synsam

Synsam osaksi PINS-kanta-asiakasohjelmaa

Lehdistötiedote   •   Touko 06, 2014 10:00 EEST

Synsam on liittynyt kansainväliseen PINS-kanta-asiakasohjelmaan ainoana optisen alan valtakunnallisena kumppanina. PINS-kanta-asiakasohjelmassa on useita tasavertaisia kumppaneita, joiden palveluja käyttämällä kerätään rahanarvoisia pinssejä. Niillä voi maksaa esimerkiksi ruokaostoksia, elämyksiä tai lentoja, muita kanta-asiakasohjelman palveluita unohtamatta.

PINS-kanta-asiakasohjelmaan kuuluu monipuolinen kattaus pieniä, suuria, paikallisia ja kansainvälisiä kumppaneita sekä verkkokauppoja eri puolilta maailmaa. Suomessa Synsam on PINS-ohjelman ainoa optisen alan valtakunnallinen partneri.

– Tämä tarjoaa meille mahdollisuuden palvella asiakkaitamme vieläkin monipuolisemmin. Uskomme, että myös uudet asiakkaat löytävät Synsamin PINS-ohjelman kautta, sanoo toimitusjohtaja Vesa Mars Synsamilta.

Pinssien kertyminen vaihtelee palveluntarjoajan mukaan. Synsamin tuotteiden ja palveluiden ostoista kertyy PINS-kanta-asiakasohjelman jäsenelle kaksi pinssiä per käytetty euro. Jokaisesta ostoksesta palkitaan.

– Suunnitteilla on tietysti myös tuplapinssikampanjoita. Heti lanseerausvaiheessa tarjoamme kuluttajillle 4 pinssiä per käytetty euroa, kampanja on voimassa kesäkuun loppuun asti.

Palkintokaupasta arvoa pinsseille - palvelu ilmainen

Pinssit kerätään PINS-kanta-asiakaskortille. Ansaitut pinssit ovat voimassa kolme vuotta.

Kerättyjä pinssejä voi käyttää laajassa palkintokaupassa kanta-asiakasohjelman sisällä – palkintovaihtoehtoja on yli 3000. Pinsseillä voi maksaa ostoksia Siwassa ja Valintatalossa. Pinssejä voi myös käyttää esimerkiksi AirBalticin lentojen maksamiseen tai paikallisiin elämyksiin kuten vaikka salsatunteihin.– Myöhemmin tarjoamme mahdollisuuden maksaa pinsseillä myös Synsam-liikkeissä, Vesa Mars sanoo.

Pinssejä voi myös lahjoittaa hyväntekeväisyyteen. Kotimaisista hyväntekeväisyyskohteista mukana on tällä hetkellä Suomen Luonnonsuojeluliitto, mutta lista kasvaa tulevaisuudessa.

– Kanta-asiakasohjelmaan liittyminen on helppoa sekä ilmaista. Palkintoja voi lunastaa tai lahjoittaa reaaliajassa, eikä vastaavaa valikoimaa ole tarjolla muualla.

Pinssikertymänsä voi tarkistaa helposti netistä osoitteessa www.pins.fi, mutta siitä ilmoitetaan jäsenille myös sähköpostitse vähintään neljä kertaa vuodessa.

Lisätietoja:

Toimitusjohtaja Vesa Mars, Synsam, SF Optical Holding Oy Ab, puh. 050 447 7681, vesa.mars@synsam.fi