Roltrade Oy

Syysiltojen tunnelmanluoja

Lehdistötiedote   •   Loka 14, 2010 13:02 EEST

Sähkötakka lämmittää turvallisesti – liekki säätyy kaukosäätimellä

Sisustuseleganssia, tunnelmaa ja käytännöllistä mukavuutta.  Ohuen litteä ja kaunis sähkötakka perustuu innovatiiviseen LED-teknologiaan ja halutessasi myös lämmittää! Aidon näköisen liekin korkeutta, kuten myös takan lämmitystehoa, voi säätää kaukosäätimellä.  Litteä takka on kevyt, joten sen asentaminen ja käyttöönotto on helppoa. Takkaa saa neljässä eri koossa, kolmella eri kehysvärillä: antrasiitti, kupari ja ruostumaton teräs. Continental –sähkötakkoja myyvät takkojen erikoisliikkeet kautta maan; maahantuoja on Oy Roltrade Ab.

Oy Roltrade Ab on jo 25 vuoden ajan tuonut maahan kansainvälisen designin huipputuotteita suomalaiseen sisustamiseen. Ammattilaisten arvostamat tuotteet sopivat niin yksityiskotien kuin julkisten tilojenkin sisustamiseen. Suurimmat tuoteryhmät ovat kevyttakat sekä ulkoterassi- ja puutarhakalusteet. Jälleenmyyntiverkosto kattaa koko maan. Roltraden tuotteita löytää varsinkin suurten kaupunkien design-kalustamisen erikoisliikkeistä. Roltraden design-takkoja edustavat takkojen erikoisliikkeet kautta maan.