Paf

Tämän kylmemmäksi talvi ei enää tule – ainakaan kerrointen perusteella

Lehdistötiedote   •   Helmi 14, 2011 13:56 EET

14. helmikuuta vastaisena yönä Suomessa koettiin talven pakkasennätys. Mikäli ahvenanmaalaisen peliyhtiö Pafin kertoimiin on uskominen, tämä ennätys on voimassa koko talven.

Utsjoen Kevojärven mittauspisteellä oli -37,9 astetta pakkasta 14. helmikuuta. Se on tämän talven pakkasennätys Suomessa. Edellinen ennätys mitattiin tammikuun puolivälissä.

Peliyhtiö Paf tarjoaa nyt pakkasiin liittyvää pelaamista ja kertoimet puhuvat leudompien säiden puolesta.
- Emme usko, että säätila muuttuu tämän kylmemmäksi. Mutta koska lunnonvoimia on vaikea ennustaa, karvalakkia ei ehkä ihan vielä kannata laittaa säilöön, Pafin kerroinlaskija Anders Sims muistuttaa.

Kaikkien aikojen pakkasennätys mitattiin Kittilän Pokassa vuonna 1999, jolloin mittari näytti -51,5 pakkasastetta.
- Mikäli tämä ennätys rikotaan tämän talven aikana, onnelliset voittajat voivat laskea muhkean rahatukon varaan, sanoo Anders Sims.

Kertoimet ovat osoitteessa: www.paf.com:

Rikkoutuuko kaikkien aikojen pakkasennätys -51,5 astetta tänä talvena?

Kyllä

20,00

Rikkoutuuko tämän talven 14. helmikuuta mitattu pakkasennätys -37,9 astetta ennen kevättä 2011?

Ei

1,75

Kyllä

1,85

Faktaa kertoimista:
Pienempi kerroin antaa pienemmän voittosumman, mutta on myös todennäköisempi.
Esim. kerroin 3,00 tarkoittaa, että pelaaja saa panostamansa summan takaisin kolminkertaisena pelatun vaihtoehdon voittaessa.

Paf on julkisoikeudellinen yhdistys, joka on yli 40 vuoden ajan tarjonnut asiakkailleen turvallisia ja viihteellisiä rahapelejä. Pafin laajaan pelivalikoimaan kuuluvat peliautomaatit, bingo, lotto, pokeri, kasinopelit, taitopelit ja vedonlyönti kilpailukykyisellä vedonlyöntisuhteella internetissä, risteilyaluksilla sekä Ahvenanmaalla. Vuonna 2009 Pafin nettotuotto kasvoi 20 miljoonaan euroon, jotka jaettiin kokonaisuudessaan yleishyödyllisille järjestöille. Paf-konsernissa työskentelee yli 350 työntekijää Maarianhaminassa, Helsingissä, Tukholmassa, Tallinnassa ja Madridissa. Lisää tietoa sivuilta www.paf.com.