TAFT Vantaa

TAFT Vantaan logo uudistuu

Lehdistötiedote   •   Joulu 11, 2015 14:27 EET

Amerikkalainen jalkapalloseura TAFT Vantaa uudistaa logonsa. Logouudistus on osa Taft Vantaan toiminnan kehitystä. Seura panostaa tulevina vuosina yhä enemmän mm. junioritoimintaan, valmennukseen ja seuran tunnettavuuden kasvattamiseen.

Logouudistuksen myötä Taft Vantaa identifioituu yhä lajiin, vaikka logoon vaihtuu kypärän tilalle amerikkalainen jalkapallo. Uudistettu logo viestii modernia henkeä, jolla Taftia jatkossa viedään eteenpäin. Seuran vantaalaisesta alkuperästä ollaan reilusti ylpeitä, joten Vantaan kaupunki haluttiin säilyttää logossa. Sininen väri, joka mielletään luottamusta herättäväksi, muutettiin muutamaa astetta raikkaammaksi.

Uusi logo näkyy myöhemmin joulukuussa seuran verkkosivuilla, asiapapereissa sekä tietenkin pelipaidoissa ja kypärissä.

Lisätietoa:

tiedotus@taft.fi

Vantaan TAFT ry on yksi Suomen vanhimmista amerikkalaisen jalkapallon seuroista.Seurassa tehdään lujasti töitä sen eteen, että pystymme tarjoamaan parhaat mahdolliset puitteet lajin harrastamiselle Vantaalla. TAFTissa painotamme valmennuksen laatua ja sitä, että jokainen saa lajin parissa mielekästä tekemistä.