Editor Helsinki Oy

Taitava rekrytointipartneri yrityksen kilpailukyvyn vahvistajana

Lehdistötiedote   •   Loka 23, 2012 12:57 EEST

Businesslike menestyy kilpailussa nopeuttamalla asiakkaidensa rekrytointiprosesseja ja takaamalla laadukkaat rekrytointikäytännöt.

Businesslike Oy Henkilöstöpalvelu on tänä vuonna 20. toimintavuottaan juhlistava henkilöstöpalveluyritys. Syytä juhlaan on, sillä toimistotoimialan rekrytointiin ja henkilöstövuokraukseen pääkaupunkiseudulla keskittyvän yrityksen toimeksiantojen onnistumisprosentti on  tutkitusti peräti 90. Businessliken henkilöstökonsultti ja partneri Marju Vuorensalmi nostaa esiin muutamia menestyksen taustalla olevia syitä.

– Meidän valttimme ovat palvelun nopeus ja laatu. Reagoimme asiakkaan antamaan toimeksiantoon välittömästi ja tiedämme kuinka löytää työnhakijoiden joukosta parhaan mahdollisen - puristamme esiin timantin, Vuorensalmi kuvailee.

Oikeat tekijät löytyvät useimmiten hyödyntämällä Businessliken henkilökohtaisin kontaktein luotua omaa verkostoa sekä ilmoitushakua. Myös pelkkä verkostohaku on mahdollinen.

Avoimuutta rekrytointiin

Businessliken toimintatapaan kuuluu aktiivinen yhteydenpito sekä asiakasyrityksiin että rekrytointiprosessiin osallistuviin kandidaatteihin.

– Kaikkien tahojen ajantasalla pitäminen on olennaista sekä meidän että asiakasyrityksemme maineen kannalta. Hakuprosessin on oltava avoin sekä mutkaton ja kommunikaation rehellistä.

Hakuprosessin laadukas hallinta ja läpinäkyvyys auttaa Vuorensalmen mukaan löytämään parhaimman osaajan kulloinkin avoinna olevaan toimeksiantoon.

– Osaltaan tämä kaikki auttaa uuden työntekijän sitouttamisessa työyhteisön jäseneksi. Kommunikointi on erittäin tärkeää tällä alalla, Vuorensalmi muistuttaa.

www.businesslike.fi

Editori Helsinki Oy -yritysviestinnän asiantuntija

Editori.fi-asiantuntijakanava tuo esille oman alansa asiantuntijat, persoonat ja vaikuttajat. www.editori.fi

Vastaava tuottaja Valtteri Rantalainen | p. 09 4241 2223 | valtteri.rantalainen(a)editorhelsinki.fi I www.editorhelsinki.fi