Fazer Suomi

Takaisinveto: Karl Fazer Lakritsirae -suklaalevyssä saattaa olla muovia

Lehdistötiedote   •   Syys 19, 2014 12:01 EEST

Fazer Makeiset vetää markkinoilta Karl Fazer Lakritsirae -suklaalevyt (200 g), joiden parasta ennen -päivämäärä on 10.4.2015. Kuluttajapakkauksessa on englanninkielinen nimi Karl Fazer Liquorice Dragé.

Tuotteeseen on joutunut lakritsirae-raaka-aineen muovipakkauksen kappaleita.

Olemme saaneet yksittäisiä kuluttajapalautteita ja haluamme varmistua tuotteidemme laadusta.

Tuotteet voi palauttaa Fazer Makeisille. Lähetys on maksuton (postimerkkiä ei tarvita). Hyvitämme ostoksen. Yhteystiedot ovat:

Fazer Makeiset / Asiakaspalaute

Mahdollisissa kysymyksissä neuvoo Fazer Makeisten kuluttajapalvelu.
Verkossa: fazer.fi/asiakaspalaute, sähköpostitse: palaute.makeiset(at)fazer.com tai puhelimitse: 09 87621/ kuluttajapalvelu.

Olemme pahoillamme tapahtuneesta virheestä.

Fazer Makeiset Oy

Fazer on kansainvälinen perheyritys, joka tarjoaa leipomo-, makeis- ja keksituotteita sekä ruokailu- ja
kahvilapalveluita. Fazerilla on toimintaa kahdeksassa maassa ja vientiä yli 40 maahan. Fazerin missio on luoda makuelämyksiä. Yrityksen menestys on sen perustamisesta lähtien vuonna 1891 perustunut parhaaseen tuotteiden ja palvelun laatuun, rakastettuihin brändeihin, osaaviin ihmisiin ja vastuulliseen toimintatapaan. Fazer haluaa, että elämä maistuisi hyvältä joka päivä. Fazer-konsernin liikevaihto vuonna 2013 oli lähes 1,7 miljardia euroa ja yrityksessä työskentelee yli 15 000 henkeä. Fazer noudattaa liiketoiminnassaan eettisiä periaatteita, jotka pohjautuvat yrityksen arvoihin ja UN Global Compactin periaatteisiin.

Kun haluatte hyvää