SUBWAY

Tampereen Turtolassa avattiin 12.11.2010 SUBWAY® -ketjun tuorein ravintola

Lehdistötiedote   •   Marras 13, 2010 02:39 EET

SUBWAY® -ravintolat lisääntyvät jälleen vauhdilla, kun Tampereen Turtola sai oman SUBWAY® -ravintolansa. Herkulliset, uunituoreet täytetyt leivät valtasivat jälleen palan Suomea.. Tampereen aikaisempien yhdeksän SUBWAY® -ravintolan seuraan liittyvä Turtola sijaitsee uusitussa Turtolan kauppakeskuksessa noin viiden kilometrin päässä kaupungin keskustasta, osoitteessa Martinpojankatu 4.

”Turtolan SUBWAY® -ravintola palvelee sijainniltaan hyvin aluetta, jossa ei aikaisemmin ole ketjun ravintoloita ollut. Palvelemme hyvin juuri Itä-Tampereen puolta, josta olisi muuten kovin pitkä matka muihin Tampereen SUBWAY® -ravintoloihin. Sijainnin kannalta tämä Turtolan SUBWAY® on muutenkin loistava, eli kauppakeskukseen on aina vaivaton tulla. Asiakkaiksi odotetaan niin kauppakeskuksessa asioivia lapsiperheitä, lounastajia, kuin kaikkia muitakin lähikaupunginosien asukkaita”, kertoo Jussi Jokilampi Turtolan SUBWAY® -ravintolasta.

Turtolan ravintolan vetäjinä toimivat yrittäjät Jussi Jokilampi ja Tommi Lindström. Kyseessä on molempien ensimmäinen SUBWAY® -ravintola.

Lisätietoja:

Petteri Lehtimäki, SUBWAY® -ketju, sähköposti: petteri.lehtimaki@subway.fi Yrittäjä Jussi Jokilampi, sähköposti: jussi.jokilampi@subway.fi Yrittäjä Tommi Lindström, sähköposti: tommi.lindstrom@subway.fi