Lehtiapaja Oy

Tee ostamisesta mukava kokemus

Lehdistötiedote   •   Marras 22, 2010 16:16 EET

Lehden tilaaminen voi olla varsin mukava ja positiivinen kokemus. Ei tarvitse odottaa lehtimyyjän soittoa, joka voi osua väärään ajankohtaan, vaan www.lehtiapaja.fi -sivustolta voi tilata lehden nopeasti ja kätevästi. Tilauksen voi maksaa myös verkkopankin kautta, mikä sekin on mainio palvelu. Lehden voi tilata myös lahjaksi. Kaikki tieto on selkeästi merkitty tilausta tehtäessä eri kenttiin ja maksaminen on helppoa.

Lehtiapaja.fi -sivustolla iskee kyllä helposti aikamoinen lehtikuume. Lehdet on nimittäin myös esitelty hyvin. Tarjoukset ovat kyllä mukavan hintaisia ja tilausjakson pituus on helppo valita, joten hiukka tuntemattomammankin lehden uskaltaa tilata. Myös ulkomaisten lehtien tilaus onnistuu, samoin tilaaminen ulkomaille.

Lehtiapajan kautta löytyvät esimerkiksi lemmikki-lehdet, miehiä kiinnostavat autolehdet, urheilulehdet ja naisia kiinnostavat Vauva ja Kaksplus, Anna jne. Lastenlehtiäkin on valtaisa määrä Nalle Puhista alkaen ja nuorille löytyy myös monenlaisia harrastelehtiä. Oman suositun ryhmänsä muodostavat terveys, kuntoilu ja liikuntalajeihin liittyvät lehdet. Mutta kun kaikki lehtiä ei voi edes luetella, niitä on nimittäin 20 000, joten kannattaa käydä itse katsomassa www.lehtiapaja.fi.

Lehtiapaja
Suomen Lehtiapaja Oy on Helsingissä toimiva yritys, joka on erikoistunut lehtitilauspalveluihin. Lehtiapaja välittää tilauksia Suomeen ja ulkomaille, ja yrityksen kautta voi tilata noin 20 000 eri aikakauslehteä useilta eri kustantajilta. Vuonna 1998 perustettu Suomen Lehtiapaja Oy tarjoaa tilattavaksi useimpien kustantajien lehdet edullisesti ja joustavasti verkossa.