Teknikmagasinet

Teknikmagasinet laajentuu jälleen - nyt vuorossa Turku!

Lehdistötiedote   •   Maalis 12, 2012 12:58 EET

Espoon Ison Omenan-myymälän avajaiset on vielä kirkkaana mielessä, mutta katse on suunnattu jo kohti uusia haasteita. Teknikmagasinet laajentuu jälleen – seuraavana kohteena on Kauppakeskus Hansa Turun keskustassa. Avajaisia vietetään Turussa 27. huhtikuuta 2012. Tämä tarkoittaa sitä, että muutaman kuukauden aikana on Teknikmagasinet tuplannut Suomen myymälöidensä lukumäärän!

Kauppakeskus Hansaan avattava myymälä on Teknikmagasinetin ensimmäinen myymälä pääkaupunkiseudun ulkopuolella. Hansan kauppakeskus sijaitsee Turun ydinkeskustassa, Kauppatorin laidalla. Teknikmagasinetin myymälä avataan kauppakeskuksen katutasoon. Monille kaksikielisen Turun asukkaille on Teknikmagasinet varmasti tuttu jo jopa ennen yrityksen rantautumista Suomeen, joten yritys toivoo lämmintä vastaanottoa Turussa. Hansan myymälästä tulee löytymään tuttuun tapaan laaja valikoimasta löytyy mm. viihde- ja kodinelektroniikkaa, taloustavaroita, henkilökohtaisia hygieniatuotteita sekä arkipäivää piristäviä gadgetteja, joten turkulaisille on luvassa jännittävä myymälä!

Teknikmagasinet on pohjoismainen jälleenmyyntiketju, jonka laajasta valikoimasta löytyy mm. viihde- ja kodinelektroniikkaa, gadgetteja, taloustavaroita ja henkilökohtaisia hygieniatuotteita. Ketjulla on Ruotsissa 76 myymälää, Norjassa 20 ja Suomessa kolme sekä kaikissa kolmessa maassa toimiva verkkokauppa. Suomen myymälät sijaitsevat Vantaalla Jumbossa ja Helsingissa Kampissa ja Espoon Isossa Omenassa. Teknikmagasinet julkaisee vuosittain n. 300-sivuisen tuotekuvaston, jota painetaan yhteensä noin 2 miljoonaa kappaletta.