Telma-Lehti

Telma ponnisti ProComissa pronssille

Lehdistötiedote   •   Marras 26, 2010 17:22 EET

Työelämän kehittämisen erikoislehti Telma nappasi kolmannen sijan ProComin Lehtipäivän asiakaslehtisarjassa.

”Tuhti lukupaketti, paljon kiinnostavia juttuja. Juttutyyppien arsenaali on kiitettävä, tekstien taso ammattimainen. Selkeä, ruokaisa ja viihdyttävä rytmi, isosta sisällöstään huolimatta lehti ei ole raskassoutuinen. Poikkeuksellisen hyvä setti journalistista ja koskettavaa kuvaa, paikan päällä olo on vahva.”

Muun muassa tällaisilla maininnoilla Telma nappasi pronssia ProCom – Viestinnän ammattilaiset ry:n asiakas- ja sidosryhmälehtien sarjassa torstaina, 25.11.

”Työsuojelurahastossa ja Työturvallisuuskeskuksessa tiedetään jotakuinkin kaikki, mitä suomalaisesta työelämästä tarvitsee tietää.  Telman menestyksen salaisuus onkin hyvä yhteistyö asiakkaan kanssa – sillä onnistutaan seulomaan lehteen kaikkein oleellisin ja oikeat näkökulmat. Tuloksena syntyy tuhti tiivistymä kulloisestakin teemasta”, sanoi lehden tuottaja Sami Turunen Alma Media Lehdentekijöistä.

Lehtipäivässä palkittiin kolme parasta lehteä sekä asiakas- ja sidosryhmälehtien sarjassa että henkilöstölehtien sarjassa. ProComin lehtipäivä on järjestetty yli kaksikymmentä kertaa.

Lisätiedot:

Työsuojelurahasto: viestintäpäällikkö Marja-Leena Jylhä, 040 548 8852