Turvatiimi

TERO ÅLANDER TURVATIIMI OYJ:N MYYNTIJOHTAJAKSI

Lehdistötiedote   •   Joulu 30, 2011 10:25 EET

Turvatiimi Muutokset hallitus/johto/tilintarkastus TERO ÅLANDER TURVATIIMI OYJ:N MYYNTIJOHTAJAKSI Turvatiimi Oyj Pörssitiedote 30.12.2011 klo 10.00 Turvatiimin myyntijohtajaksi ja johtoryhmän jäseneksi on nimitetty Tero Ålander, 40. Hän siirtyy Turvatiimiin Huoltoverkko Oy:n toimitusjohtajan tehtävästä. Aiemmin hän on toiminut liiketoiminnan johtotehtävissä G4S Security Services Oy:ssä. Tero Ålander aloittaa tehtävässään viimeistään 1.4.2012. ”Tero Ålander tuo Turvatiimiin vankkaa kokemusta palvelualan yrityksen asiakaslähtöisestä johtamisesta ja myynnin prosessien organisoinnista” sanoo Turvatiimi Oyj:n toimitusjohtaja Pekka Lindeman. TURVATIIMI OYJ Pekka Lindeman toimitusjohtaja Lisätietoja: toimitusjohtaja Pekka Lindeman, puh             0207 363 200      , pekka.lindeman@turvatiimi.fi www.turvatiimi.fi Turvatiimi on johtava kotimainen turvallisuusalan ammattilainen. Turvatiimin liikevaihto vuonna 2010 oli 32,4 miljoonaa euroa ja yhtiö työllistää noin 1000 henkilöä.