Maksuturva

Tervetuloa Kaupan alan ykköstapahtumaan - Kauppa 2012

Lehdistötiedote   •   Marras 30, 2011 11:04 EET

Vieraile tulevaisuuden kaupassa lokakuussa Finlandia-talolla. Kaupan alan ykköstapahtuma Kauppa 2012 tarjoaa kaupan tulevaisuuden näkymiä 11.10.2011 klo 8:30-19:00.

Uudistunut Kauppa 2012 -suurtapahtuma kokoaa jälleen kaupan toimijat yhteen katsomaan kaupan tulevaisuuteen. Tule mukaan näkemään ja kokemaan nimekkäät puhujat ja alan mielenkiintoiset caset. Puhujina mm. Alastair Bruce, Director Retail, Google ja Harri-Pekka Kaukonen, toimitusjohtaja, Sanoma sekä Kuisma Niemelä, pääjohtaja, SOK ja Matthew Stych, Research Director, Planet Retail. Katso myös aamupäiväseminaarien kiinnostavat esiintyjät.

Seminaariesitysten lisäksi tilaisuudessa on myös näyttelyalue, jossa esitellään kaupan alan tulevaisuuden ratkaisuja ja yhteistyökumppaneita. Seminaarin pääyhteistyökumppani Fujitsu tarjoaa tapahtuman päätteeksi cocktailtilaisuuden osanottajille.

Löydät näyttelyalueelta myös Maksuturvan edustajat, jotka ovat kertomassa yhtiön kaikista eri palvelupaketeista sekä erityisesti suuryrityksille soveltuvista Multivendor-maksujenvälityspalveluista.

Tilaisuuden osallistumismaksu on 395 €, järjestäjäliittojen jäsenille hinta on 150 €. Hintoihin lisätään alv 23 %.

Voit välittää tämän kutsun myös kollegoillesi.

Ystävällisin terveisin,

Kaupan liitto
Päivittäistavarakauppa
Tekninen Kauppa ja Palvelut