Mehiläinen

Terveyspalveluita Mehiläisestä nyt nopealla ja joustavalla rahoitusmahdollisuudella

Lehdistötiedote   •   Syys 22, 2010 16:16 EEST

Omaan hyvinvointiin voi nyt panostaa helposti ja joustavasti, tarvitsitpa hammasremonttia, silmäleikkausta tai muuta isompaa operaatiota.

Mehiläinen tarjoaa yhteistyössä Nordea Rahoituksen kanssa asiakkailleen mahdollisuuden maksaa toimenpiteet joustavasti kuukausierinä. Joustorahoitus on asiakkaille tarjottava vakuudeton jatkuva kortiton tililuotto. Palvelu on saatavissa Töölön, Ympyrätalon ja Forumin toimipisteissä.

Esite terveyspalveluiden rahoituksesta

Mehiläinen-konserni on tunnetuin ja arvostetuin yksityinen terveydenhuolto- ja sosiaalipalvelujen tuottaja Suomessa. Mehiläisen valtakunnallinen palveluverkosto tarjoaa monipuoliset sosiaali- ja terveyspalvelut yksityis-, yritys- ja kunta-asiakkaille. Vuonna 1909 perustetussa Mehiläisessä työskentelee noin 1700 henkilöä ja 1900 ammatinharjoittajalääkäriä. Mehiläinen-konsernin liikevaihto vuonna 2009 oli 167 miljoonaa euroa. Mehiläinen kuuluu pohjoismaiseen Ambea-konserniin, joka on yksi Euroopan suurimmista terveys- ja hoivapalveluiden tarjoajista.

www.mehilainen.fi