The Body Shop

The Body Shop lanseeraa viisi erilaista kasvosuihketta pitämään kasvojen iho tyytyväisenä ja kosteutettuna koko päivän

Lehdistötiedote   •   Maalis 27, 2018 12:15 EEST

The Body Shop lanseeraa kätevät käsilaukkukokoiset kasvosuihkeet ihon eri tarpeisiin.

Ihosi täytyy pysyä mukana kiireisen elämäntapasi vauhdissa ja sekin tarvitsee kosteutusta enemmän kuin vain aamuin illoin. Ihosi näyttää parhaimmalta, kun sitä kosteutetaan säännöllisesti pitkin päivää.

Voit käyttää kasvosuihkeita sekä meikin alla että suihkauttaa niitä kasvoille meikin päälle päivän aikana. Valittavana on viisi herkullista ja virkistävää tuoksua ihotyypin ja vuorokaudenajan erilaisiin tarpeisiin.

Anita Roddickin vuonna 1976 Brightonissa Isossa-Britanniassa perustama The Body Shop on globaali kauneusalan brändi. The Body Shop pyrkii muuttamaan maailmaa myönteiseen suuntaan tarjoamalla luonnon inspiroimia laadukkaita ihonhoito-, hiustenhoito- ja meikkituotteita, jotka on tuotettu eettisesti ja kestävästi. The Body Shop esitteli ensimmäisenä ajatuksen, että yritykset voivat edistää hyviä tarkoituksia. The Body Shopilla on yli 3 000 myymälää yli 60 maassa. The Body Shop siirtyi brasilialaisen luonnonkosmetiikkayrityksen Naturan omistukseen syksyllä 2017.